Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سرهنگ احسان مومنی، با اشاره به وضعیت تصادفات رانندگی در نیمه نخست امسال گفت: در این مدت تصادفات فوتی در سطح معابر شهر تهران هشت درصد، تصادفات جرحی ۲۶ درصد و تصادفات خسارتی ۲۰ درصد کاهش داشت. 

وی درباره اینکه بیشترین تصادفات فوتی در کدام بزرگراه های پایتخت رخ داده نیز گفت: در نیمه نخست امسال بیشترین تصادف فوتی در بزرگراه آزادگان رخ داده به طوری که ۱۶ درصد از کل جانباختگان حوادث ترافیکی مربوط به این بزرگراه بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: چرا چپ دست‌ها بیشتر تصادف می‌کنند؟

پس از آن نیز بزرگراه های امام علی (ع) و فتح با سهم هفت و شش درصدی از کل جانباختگان در رتبه های بعدی قرار دارند و در مجموع می‌توان گفت که حدود ۳۰ درصد از قربانیان تصادفات رانندگی پایتخت مربوط به این سه بزرگراه است. 

مومنی در خاتمه یکی از دلایل تصادفات مرگبار در بزرگراه ها را بی توجهی عابران پیاده به مقررات برشمرد و گفت: متاسفانه همچنان عابران پیاده سهم زیادی از جانباختگان حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده‌اند و یکی از دلایل آن عبور از عرض بزرگراه در نقاط غیر مجاز و عدم عبور از گذرگاه های مجاز است. 

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تصادفات رانندگی اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: سال گذشته ورودی پرونده‌های مراجع قضایی استان در موضوع تصادفات، بیش از ۶۰ درصد کاهش پیدا کرد.

وی افزود: با اجرای طرح طرح پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده، ارباب رجوع‌ها در دو هزار و ۲۳۷ مورد بدون تشکیل پرونده، به سمت بیمه‌ها ارجاع شدند و بیش از هزار و ۶۰۰ نفر، دیه خود را بدون آنکه پرونده‌ای در مراجع قضایی تشکل دهند، دریافت کردند. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: میانگین زمان ارجاع شکوائیه در محاکم استان کاهش ۵۶ درصدی داشته ودر نتیجه اقدامات انجام شده میانگین زمان ارجاع دادخواست ۲۱ درصد کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • ۴۱ درصد تصادفات منجر به فوت عابرین پیاده می‌شود
  • سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت