Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در واکنش به توهین رئیس جمهور فرانسه به ساحت نورانی پیامبر اسلام نامه ای به رئیس و اعضای شورای شهر نوشت.

متن این نامه به شرح زیر است؛

رئیس و اعضای محترم شورای شهر تهران

همانطور که مستحضرید در هفته‌ای که گذشت؛ رئیس‌جمهور فرانسه برای چندمین بار در واکنشی اهانت آمیز، به ساحت نورانی و مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام هتک حرمت کرده و دل صدها میلیون مسلمان و آزاده دنیا را جریحه دار و مالامال از خشم و نفرت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد آن داریم که شورای شهر تهران در اقدامی فوری و انقلابی، خیابان محل سفارت فرانسه؛ یعنی نوفل‌لوشاتو (فرانسه قدیم) را به نام‌هایی چون «خاتم الانبیاء» یا «نبی اکرم» تغییر دهد؛ تا شاید بتواند اندک نقشی را در جهت مقابله با اقدام شنیع صورت گرفته در توهین به ارزش‌های والای اسلامی و پیامبر مهربانی‌ها ایفا کرده باشد.

امید آن داریم با این اقدام در سال آخر انجام وظایفتان در آن شورا، از خود باقیات الصالحاتی به جای گذارید.

کد خبر 5058579 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: نوفل لوشاتو شورای شهر تهران فرانسه توهین به پیامبر ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش وام دانشجویی آموزش مجازی دوره دکتری دانشجویان دانشگاه ها دانشگاه پیام نور دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آزمون دکتری تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به «ایران» تغییر یافت

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، رسانه‌های پاکستان اعلام کردند که دولت فدرال این کشور به نشانه اعلام همبستگی با ایران تصمیم گرفت که نام یک بزرگراه در اسلام‌آباد را به «کشور برادر» ایران تغییر دهد.

وب‌سایت «جئونیوز» به نقل از منابع آگاه دولتی نوشت: دولت فدرال تصمیم گرفته نام «خیابان یازدهم» را به «خیابان ایران» تغییر دهد.

به نوشته جئونیوز این تصمیم دولت پاکستان در آستانه سفر رسمی سیدابراهیم رییسی، رییس‌جمهور ایران به پاکستان اتخاذ شده؛ سفر رییسی به اسلام‌آباد اولین سفر یک رییس دولت به پاکستان پس از انتخابات سراسری ۸ فوریه است.

گفتنی است، سید ابراهیم رییسی صبح امروز دوشنبه (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در رأس یک هیأت عالی رتبه سیاسی - اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  •  تأسف فرانسه از افزایش استفاده از حق وتو در شورای امنیت
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • آخرین وضعیت پلمب شیرینی فروشی قدیمی در خیابان انقلاب/ عکس
  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌ها را به «ایران» تغییر داد
  • نام یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به «ایران» تغییر یافت