Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@11:33:47 GMT

پادگان اردبیل تعیین حریم می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۸۶۵۷

پادگان اردبیل تعیین حریم می‌شود

به گزارش ایرنا، کریم لطفی روز چهارشنبه در جلسه کارشناسی تعیین حریم پادگان اردبیل اظهار کرد: تعیین حریم این پادگان پس از ثبت ملی این اثر که یکی از مهمترین اقدامات در سطح استان در این حوزه به شمار می‌رود، در اولویت قرار گرفته و اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

او افزود: در راستای تعیین حریم این اثر ملی اولین جلسه کارشناسی تعیین حریم پادگان اردبیل در دفتر معاونت میراث فرهنگی اردبیل با حضور کارشناسان و مسئولان مربوطه تشکیل و مقرر شد تا برای تعیین حریم پادگان اردبیل اقدامات لازم انجام ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: حفظ ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این دوران، از جمله اهداف ثبت ملی پادگان اردبیل به شمار می‌رود تا گامی در راستای حفاظت از این اثر برداشته شود.

لطفی عنوان کرد: پادگان اردبیل قدمتی نزدیک به 100 سال دارد که قرار گرفتن آن در فهرست آثار ملی زمینه برای معرفی و بهره‌برداری هر چه بهتر از آن را فراهم خواهد کرد که با توجه به اهمیت این امر اقدامات برای تعیین حریم این اثر به زودی آغاز می‌شود.

برچسب‌ها گردشگری استان اردبیل میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری استان اردبیل میراث فرهنگی گردشگری استان اردبیل میراث فرهنگی اخبار کنکور پادگان اردبیل تعیین حریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۹ درصدی سفرهای نوروزی همدان

ایسنا/همدان معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از جابه‌جایی ۶۷ هزار مسافر از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ از مبدأ استان همدان به اقصی نقاط کشور خبر داد.

محمد سرگزی گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا شش فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۶۷ هزار مسافر در قالب ۸۰۰۰ سفر از مبدأ استان همدان به سایر شهرهای کشور جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش سفرهای نوروزی را شاهد هستیم که علت آن همزمان شده تعطیلات نوروزی با ایام ماه رمضان است.

️وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی شش نفر به صورت مستمر در پایانه‌های مسافری استان همدان حضور دارند و ۱۵ نفر دیگر از همکاران این اداره‌کل نیز در محل پاسگاه پلیس راه‌های استان به صورت دوره‌ای حاضر بوده و مشغول کنترل موارد ایمنی ناوگان حمل‌ونقل عمومی مسافری هستند.

سرگزی با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان افزود: هماهنگی‌های لازم با انجمن‌های صنفی مسافری انجام شده تا در ساعات افطار پذیرایی مختصری از مسافران داشته باشند و مسافران هم می‌توانند هرگونه شکایات، انتقاد و پیشنهاد خود را در موارد حوزه مسافری از طریق سامانه ۱۴۱در میان بگذارند تا در اسرع وقت نسبت به این نظرات رسیدگی شود.

۳۷۵۰ کیلومتر خط کشی در راه‌های استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان نیز از اجرای ۳۷۵۰ کیلومتر خط کشی در راههای این استان خبر داد و گفت: به منظور ارتقاء ایمنی محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی همدان در سال گذشته ۳۷۵۰ کیلومتر از این راه‌ها توسط دو اکیپ امانی و پیمانی خط کشی شده و این روند امسال نیز به طور ویژه ادامه خواهد داشت.

مهرداد آهکی بیان کرد: طی سال گذشته، رفع ۳۱ نقطه حادثه‌خیز، نصب و تعمیر ۲۲ هزار و ۵۹۳ عدد تابلو و علائم، نصب ۲۱ کیلومتر نیوجرسی، تعمیر و نصب ۷۷۲ عدد چراغ چشمک‌زن، ۵۰ کیلومتر ایجاد شیار لرزاننده طولی و عرضی، ۸۱ مورد نصب بنرهای ترافیکی، ۳۱۵۳ کیلومتر آزادسازی حریم راه، نصب و راه‌اندازی ۱۰ کیلومتر سیستم روشنایی طولی و شش مورد مقطعی و نصب و تعمیر ۴۴۲۲  شاخه گاردریل از جمله اقدامات این اداره‌کل به منظور افزایش ایمنی راه‌های استان همدان بوده است.

وی افزود: حریم قانونی راه‌ها جزء خط قرمز راهداری قرار دارد و هر گونه ساخت‌وساز در حریم محورها بدون دریافت مجوز از اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ممنوع است و در صورت مشاهده هر گونه تصرف و ساخت‌وساز غیرمجاز در حریم راه‌ها از طرق مراجع قضایی نسبت به رفع مستحدثات اقدام خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، آهکی گفت: در ایام نوروز ۵۰  اکیپ راهداری به صورت ۲۴ ساعته مشغول پایش حریم راه‌ها هستند تا در صورت مشاهده هر گونه تجاوز به حریم و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اسرع وقت برخورد قانونی و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رصد هوشمند حریم شهر تهران در سال جدید
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۳ هزار و ۷۵۰ کیلومتر خط کشی در راه‌های استان همدان
  • تصاویری از شهید بهروز واحدی، اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله به مقر نظامی اسرائیل در جولان
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • گوگل چه چیز درباره ما می‌داند؟
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه هوایی «میرون» و پادگان «برانیت»
  • قطع ۴ هزار اصله الیمالات صحت ندارد
  • کاهش ۹ درصدی سفرهای نوروزی همدان