Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: به رئیس جمهور فرانسه توصیه می‌کنیم از ترویج توهین در روزنامه‌ها و رسانه‌ها دست بردارد و با ادیان دیگر به احترام رفتار کند. تجویز توهین و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآله وسلم) به اسم آموزش آزادی بیان همچون تجویز آموزش بددهانی است و این تجویز‌ها در نهایت به نزاع ختم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار بیانیه ای، توهین رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) را محکوم کرد.


بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَةً لِّلْعَالَمِینَ

پیام مهربانی، صلح و راستی پیامبر عظیم شان اسلام از پس قرن‌ها همچنان به گوش می‌رسد و دل‌های مرده و سخت را به غمزه ملاطفت و مهربانی نرم می‌کند. اما به گواهی تاریخ، خواب زدگان مُهر بردهان خورده، یارای پذیرفتن نور را ندارند و چنان به خوی تعصب و دشمنی دچارند که نه زیبایی را می‌فهمند و نه آزادی را و هر دستاویزی را بهانه دمیدن بر آتش حماقت خود خواسته و آتش افروزی بی منطق‌شان می‌کنند.

ما معتقدیم که طراحان اصلی این جریان‌های افراطی سردمداران نظام سلطه و صهیونیست‌های هتاک هستند که در این هنگامه می‌کوشند با تولید وحشت و خشونت به نام اسلام، تئوری ناجوانمردانه اسلام هراسی را ترویج کنند و از این آب گل آلوده طرفی برای خود ببندند که برای مردمان آن دیار ثمری جز ناکامی در پی نداشته است.

به رئیس جمهور فرانسه توصیه می‌کنیم از ترویج توهین در روزنامه‌ها و رسانه‌ها دست بردارد و با ادیان دیگر به احترام رفتار کند. تجویز توهین و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآله وسلم) به اسم آموزش آزادی بیان همچون تجویز آموزش بددهانی است و این تجویز‌ها در نهایت به نزاع ختم می‌شود. به توطئه گران و طراحان این اقدامات شوم اعلام می‌داریم که با تولید نقاب‌های دروغین افراطی و خشونتی، اسلام حقیقی پنهان نمی‌ماند و مکرتان به خودتان باز خواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اقدام‌ رییس جمهور فرانسه یک حماقت سیاسی بود

انتهای پیام/

برچسب ها: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی وحدت اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی وحدت اسلامی مجمع جهانی تقریب جمهور فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام روز جهانی یادبود کشتار مسلمانان در سربرنیتسا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، مجمع عمومی سازمان ملل متحد به زودی به منظور رأی‌گیری برای تصویب پیش‌نویس طرح اعلام روز 11 ژوئیه به عنوان روز جهانی نسل‌کشی مسلمانان در سربرنیتسا در سال 1995 آماده می‌شود.

این طرح با مخالفت شدید دولت صربستان از سویی و منطقه دارای اکثریت صرب در داخل جمهوری بوسنی و هرزگوین که هم مرز با صربستان است و خود را «جمهوری صربسکا» خوانده، روبه رو شده است. 

این مسئله یک هفته بعد از بزرگداشت سالروز نسل‌کشی در رواندا در سال 1994 در سالن مجمع عمومی سازمان ملل متحد مطرح شد.

نظامیان صرب در سربرنیتسا در ژوئیه 1995 به مدت 10 روز مرتکب نسل‌کشی شدند که به دنبال آن دست کم 8 هزار و 372 نفر از مسلمانان غیر مسلح جان خود را از دست دادند.

این کشتار در منطقه‌ای انجام شد که از نظر بین‌المللی امن اعلام شده بود و باید از سوی نیروهای حافظ صلح وابسته به سازمان ملل متحد مراقبت می‌شد اما زمانی که نظامیان صرب به این منطقه هجوم آورده و مرتکب نسل‌کشی شدند، نیرهای حافظ صلح هیچ اقدامی در این باره انجام ندادند.

 

دیگر خبرها

  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • تحقق اهداف عالمانه و مدبرانه اسلام ناب توسط سازمان بین‌المللی سینوو
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • استقبال پاکستان از رئیس جمهور ایران؛ رئیسی وارد اسلام‌آباد شد
  • وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است
  • فضای آموزش و پرورش متناسب با الگوهای روز باشد
  • رشته‌های دانشگاهی فاقد بازار کار حذف می‌شوند
  • اعلام روز جهانی یادبود کشتار مسلمانان در سربرنیتسا
  • آیا امر به معروف و نهی از منکر، توهین به کرامت طرف مقابل است و یا سوق دادن او به مرتبه‌ای بالاتر از کرامت انسانی؟
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش