Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی گفت: زمان پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مشترکان سرویس های ارتباطی کاهش و به متوسط دو روز رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سیدعلی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اعلام این خبر افزود: در شش ماهه اول سال جاری، از مجموع 700 شکایات ثبت شده در سامانه195،  بالاترین میزان شکایات مربوط به خدمات اینترنت با بیش از 60 درصد و پس از آن شکایات مرتبط به تلفن ثابت با 23 درصد، تلفن همراه با 13 درصد، دفاتر پیشخوان با دو درصد و خدمات پستی با دو درصد شکایات در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خراسان شمالی ادامه داد: در شش ماهه اول سال 98،  میانگین مدت زمان پاسخگویی به شکایات هفت روز کاری بوده است که این زمان در سال جاری به دو روزکاری رسیده است.

وی در خصوص سامانه 195 تصریح کرد: سامانه 195 سامانه ای تخصصی جهت رسیدگی به شکایات در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن 195 و شماره تلفن رایگان 195 در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فناوری اطلاعات پیشخوان شکایات ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان افزایش قیمت پیامک در قانون بودجه ۱۴۰۳

در بودجه ۱۴۰۳ کل کشور منابع درآمدی از محل ارتباطات و فناوری اطلاعات تعیین و اعلام شده است. 

بر اساس جدول بودجه کل کشور در سال جاری قیمت هر پیامک در سال جدید ۴ تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

بر این اساس، پیش‌بینی می‌شود که افزایش ۴تومانی قیمت پیامک برای دولت ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته باشد.

در بخش دیگری از قانون بودجه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مقرر شده است تا دولت بابت حقوق ورودی واردات تلفن‌های همراه خارجی با قیمت بالای ۶۰۰ دلار، بیش از ۲ هزار میلیارد تومان درآمد داشته باشد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • شعار سال چگونه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق می‌شود؟
  • میزان افزایش قیمت پیامک در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • پیامک ۴ تومان گران می شود
  • رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴
  • رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری
  • پروژه هوشمندسازی خدمات دانشگاهی ایران در بخش جوائز سازمان ملل منتخب شد
  • بهره‌برداری از پروژه فیبر نوری شهرستان گلوگاه در استان مازندران
  • پیشتازی وزارت ارتباطات در صدور مجوزهای الکترونیکی
  • کارت سوخت یارانه‌ای در زنجان توقیف شد
  • وزیر ارتباطات به کمیسیون صنایع مجلس می رود