Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به محدودیت های ناشی از ویروس کرونا امسال دانش آموزان در پشت بام منزل فریاد رسای "مرگ بر آمریکا" را سر می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا پهلوان روی در گفت وگو با عصرهامون با توجه به آغاز هفته بسیج دانش آموزی به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و بیان کرد: هشتم آبان‌ماه یادآور حماسه‌های دلاورمردان کوچکی است که در دوران دفاع مقدس  افتخارات بزرگی را به ارمغان آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: امسال به علت شیوع ویروس کرونا راهپیمایی 13 ابان برگزار نخواهد شد اما راس ساعت 9صبح روز ۱۳ آبان هر دانش آموز می‌تواند با تهیه فیلم از خود در فضای عمومی مانند پشت بام منزل، حیاط محله با صدای رسا «مرگ بر آمریکا» بگوید و در پویش «همه با هم مرگ بر آمریکا» شرکت کند.

این مقام مسئول در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: پویش «آمریکا باید از منطقه برود» در فضای مجازی  به صورت متمرکز برگزار می شود و دانش آموزان می توانند در بخش های مختلف و مسابقات که زیر مجموعه این پویش است، شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان می توانند در این پویش با درست کردن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و آتش زدن آنها یا همراه کردن خانواده امتیاز خود را بالا ببرند.

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی استان افزود: نقاشی با موضوع استکبارستیزی و ترسیم جنایات آمریکا، متن نویسی با موضوع «چرا مرگ بر آمریکا؟» با هدف استکبار ستیزی، ارسال یک پیام تصویری به سربازان آمریکایی با موضوع خروج سربازان آمریکایی از منطقه و انتقام سخت خون شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر محتویات این پویش است.
 
از امضای طومار تا برگزاری راهیان نور در فضای مجازی

وی اذعان کرد: اینفوگرافی بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، به تصویر کشاندن جنایات آمریکا در منطقه و همچنین تهیه پادکست «همصدا با حاج قاسم» به این صورت که صدای دانش‌آموز و قرائت بخشی از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی در آن گنجانده شود، از دیگر برنامه های مهم در روز 13 ابان است.

پهلوان روی بیان کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار تولیدی خود را در لینک https://eitaa.com/Sarbazvelayat29 بارگذاری کنند، همچنین طومار مجازی دانش‌آموزی با شعار «آمریکای جنایتکار باید از منطقه برود» بر بستر تصویر مجازی طراحی شده که دانش‌آموزان با کلیک برروی لینک http://www.beest.ir/downwithusa و با ثبت نام و نام خانوادگی خود می‌توانند این طومار را امضا کنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود از عدم برگزاری برنامه راهیان نور به علت شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: کانالی تحت عنوان راهیان نور مجازی در پیام رسان ایتا راه اندازی شده که محتوای آن مناسب با سفر با این سفر معنوی و شامل معرفی مناطق، خاطرات شهدای بومی و روایتگری های دفاع مقدس، زندگینامه دانش‌آموزان شهید و وصیتنامه شهدا می باشد.

مدیر سازمان بسیج دانش آموزی استان به تدوین بیانیه ضدآمریکایی مجامع علوی و فاطمی اشاره کرد و افزود: سازمان بسیج دانش آموزی کشور کانالی در سامانه «شاد» و تولیدات زیاد بصیرتی، فرهنگی و مهارتی دارد که تاکنون 50 عنوان کلیپ هم تولید و بارگذاری شده است.

 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بسیج دانش آموزی مرگ بر آمریکا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی مدافعان امنیت به اسرائیل خرسندی ملت را به دنبال داشت

  حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مختار سابکی در مراسم اجتماع مردمی در حمایت از پاسخ مقتدرانه و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشار به اینکه شب گذشته شاهد سیلی محکم مدافعان امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودیم که موجی از خوشحالی و خرسندی را برای ملت شریف ایران، جبهه مقاومت و تمامی آزادی‌خواهان جهان را به دنبال داشت، بیان کرد: دلاور مردان و مجاهدان سپاه پاسداران وظیفه خود را به خوبی انجام دادند حال نوبت ماست که به وظیفه خود یعنی جهاد تبیین عمل نماییم.

وی افزود: اگر صاحبان تریبون روشنگری و بصیرت‌افزایی انجام ندهد دشمن واقعیت را در رسانه و فضای مجازی به گونه‌ای دیگر جلوه می‌دهد.

امام‌جمعه موقت سراوان ادامه داد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد تبیین واجب عینی است پس وظیفه تک‌تک ما مردم این است که به روشنگری ابعاد این پاسخ بپردازیم در غیر این صورت دشمن این پیروزی عظیم را به شکست تبدیل می‌کند.

وی با بیان اینکه رسالت ما جهاد تبیین است، خاطرنشان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی که به بیماران نیز رحم نکرده و در غزه با ظلم و جنایات هزاران زن و کودک را به شهادت رسیده امید به رسانه و فضای مجازی دارد تا از این طریق شکست خود را جبران کند.

امام‌جمعه موقت سراوان تصریح کرد: نیروهای مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاری عظیم انجام دادند پس ما نیز باید هوشیار و با تمام توان پای کار جهادتبیین باشیم.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سابکی اذعان کرد: دشمن وحدت و امنیت ما را مورد آماج حمله قرار داده و در فضای مجازی به دنبال برهم زدن وحدت و از بین بردن امنیت است لذا ما باید با بصیرت و آگاهی فریب دسیسه دشمن را نخوریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • سیلی مدافعان امنیت به اسرائیل خرسندی ملت را به دنبال داشت
  • راه‌اندازی پویش دانش‌آموزی سپاس سردار
  • ابراز خرسندی دانش آموزان تهرانی با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل + فیلم
  • از راه‌اندازی پویش «سپاس سردار» تا ساخت‌ پروفایل‌ «من‌ و سردار، شما همه‌»
  • شعار «مرگ بر اسراییل» در کرمانشاه طنین‌انداز شد
  • ضرورت در معرفی معلمان نمونه
  • شعار «سپاه انقلابی تشکر،تشکر» در صحن شورای شهر تهران طنین انداز شد
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در صحن مجلس طنین‌انداز شد