Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اسلامشهر از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران درخواست کرد تا حمایت ویژه ای از پروژه متروی اسلامشهر صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مرسلپور که در جلسه شورای برنامه‌ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی شهرستان که با حضور مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران برگزار شد سخن می گفت اظهار داشت: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر نیز یکی دیگر از پروژه های مهم و زیربنایی شهرستان است که در صورت تخصیص اعتبارات لازم تا پایان دولت دوازدهم تکمیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه این جلسه با ارائه گزارشی از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اسلامشهر، تصریح کرد: این شهرستان با بیش از ۲۵ هزار واحد صنفی فعال دارای مجوز، فعالیت ۱۵۳ کارخانه بزرگ و ۶۷۶۷ کارگاه تولیدی و صنعتی کوچک با جمعیت کارگری باِلغ بر ۱۰۰ هزار نفر و وجود ۸ لکه(ناحیه) صنعتی فاقد یک شهرک صنعتی و مصوب شهرک‌های صنعتی ایران است.

فرماندار اسلامشهر با تأکید بر اهمیت و ضرورت ایجاد یک شهرک صنعتی قانونی در اسلامشهر، عنوان کرد: علی‌رغم مشکلات  اقتصادی و تحریم‌ها در سطح شهرستان اسلامشهر با همت، درایت و مدیریت شورای تأمین و همراهی اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی تاکنون به هیچ واحد صنعتی اجازه نداده‌ایم تعطیل شود و به دنبال این هستیم که با همکاری بانک‌ها وسازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی اعتبارات مورد نیاز برای تأمین منابع مالی این واحدهای صنعتی را فراهم کنیم.

مرسلپور همچنین با بیان اینکه ساختار اداری فرمانداری اسلامشهر و بسیاری از ادارات شهرستان نیاز به بازنگری و تقویت بیشتر دارد گفت: اکثر دستگاههای اجرایی شهرستان با وجود کمبود نیروی انسانی و تجهیزات خدمات مطلوبی را به مردم و جامعه هدف ارائه می دهند.

وی همچنین از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان به عنوان یکی از دستگاههای برتر استان تهران و شهرستان اسلامشهر بواسطه اقدامات موثر و عملکرد قابل قبول قدردانی کرد.

گفتنی است در این جلسه مدیر عامل آبفای جنوب غرب استان تهران، شهردار اسلامشهر، رئیس شورای اسلامی شهرستان و مدیر شبکه بهداشت و درمان نیز درخواست هایشان از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران را عنوان کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار اسلامشهر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند

قائم مقام مدیرعامل شرکت پلور سبز با حضور در فرمانداری ضمن دیدار با فرماندار زرند گزارشی از آخرین وضعیت این کارخانه را ارائه کرد.

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار در این دیدار با اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت از تولید گفت: واگن سازی زرند با توجه به توان و بستری که در حوزه قطعه سازی دارد، باید جدا از ساخت واگن نسبت به جلب سرمایه‌های جدید اقدام کندو در این مسیر مقدمات بازدید چند شرکت خودرو سازی برای تولید بخشی از قطعات خود را در کارخانه واگن سازی فراهم کرده ایم که امیدواریم مجموعه مدیریتی این کارخانه از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد تا با اخذ مجوزات لازم خط تولید جدید این شرکت راه اندازی شود.

 همچنین در این جلسه برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند مطرح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • رفع نیازهای بهداشتی و درمانی از اولویت‌های برنامه‌ریزی کلان در کردستان است
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • سند نقشه راهبردی صنعتی تا ۱۵ اردیبهشت راهی دولت می‌شود
  • پیشرفت ۵۳ درصدی ساخت مترو شهرستان اسلامشهر
  • برنامه‌ریزی شهرداری برای جذب ۳۰۰ همت سرمایه‌/ برنامه تحولی تهران را با مشارکت بخش خصوصی دنبال می‌کنیم
  • صادرات مواد معدنی از بندر خمیر سالانه دو میلیون تن افزایش می‌یابد