Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@12:34:03 GMT

قیمت دارا یکم افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۸۸۷۵

قیمت دارا یکم افزایش یافت

قیمت پایانی هر واحد دارایکم امروز 6 آبان 99 به 19 هزار تومان رسید و همچنین فاصله واحدهای این صندوق برای اولین بار به 3 هزار تومانی ارزش ذاتی خود نزدیک شد. ناطقان:  جدول زیر نمایانگر نوسانات سهام شرکت هایی است که در صندوق ETF دارا یکم حضور دارند.


قیمت پایانی  هر واحد صندوق ای تی اف دارا یکم امروز 7 آبان ماه 1399 به قیمت نوزده هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل یعنی (هجده هزار و هفتصد تومان)،  افزایش 300 تومانی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارزش ذاتی (NAV)صندوق درا یکم هم اکنون حدود بیست و دو هزار و صد تومان است که عدم معامله واحدهای آن در این قیمت به دلیل نوسان گیری عده ای از فعالان بازار در رنج های قیمتی متفاوت عنوان شده است ولی برای اولین این فاصله به حدود سه هزار تومان رسیده است.

از دلایل کاهش قیمت دارایکم در روزهای گذشته می توان به جو روانی حاکم معاملات بازار و اصلاح سهام دو بانک صادرات و تجارت و همچنین خبر فروش واحدهای باقی مانده این صندوق توسط دولت در روزهای آینده اشاره کرد.

نام نماد قیمت هر سهم (تومان) میزان تغییرات نسبت به روز گذشته(درصد) اتکام 835 0.06-  البرز 407  0   وبصادر 327  3.5- وبملت 459 1.08-  وتجارت 299

 

برچسب ها: قیمت ، ناطقان ، دارایکم ، ارزش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت ناطقان دارایکم ارزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه چهارشنبه در جلسه وبینار بررسی تامین ارز واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: برای تولید کننده واقعی در اردبیل امکانات فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید به ویژه تولید کالاهای صادراتی اداره کل صمت پیگیری و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان جلسات مستمری را برگزار می کنیم تا با برنامه ریزی و مشورت مسائل و مشکلات را حل کنیم.

ایرانی با تاکید بر تحقق ارتقای جهش صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در دستور کار است و با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و همفکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات تلاش می کنیم.

وی با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصای مشکلات مجموعه های تولیدی به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت که مدیران واحدهای تولیدی باید در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 6088175

دیگر خبرها

  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است