Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به ضرورت حفظ تقدس نهضت جنگل در برگزاری مراسمات مربوط به آن گفت: قیام میرزا کوچک جنگلی بسترساز انقلاب اسلامی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جلسه اعضای قرارگاه کنگره میرزاکوچک جنگلی اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه احیای شخصیت منطقه‌ای و بین‌المللی میرزا کوچک جنگلی است و از آنجا که وی شخصیتی والا در تاریخ گیلان محسوب می‌شود باید نسبت به معرفی او بیشتر تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به رخ دادن قیام‌های مختلف در یک قرن اخیر خاطرنشان کرد: این قیام‌ها عمدتا در راستای احیای ارزش‌های اسلامی و دینی و مبارزه با ظالمان و ستمگران بوده است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه نهضت جنگل برای امام خمینی(ره) انگیزه‌ساز بود و ایشان شخصیت میرزا کوچک را تایید کرده بودند افزود: نهضت جنگل مقدس بود و به این دلیل نیز ماندگار شده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: «انقلاب اسلامی» نقشه درازمدت استکبار علیه مسلمانان را نقش برآب کرداستاندار گیلان: «وحدت» اصلی‌ترین راهبرد منطقی جهت مقابله با توطئه‌ دشمن استگزارش ویدیوئی| ماجرای هتاکی یک سگ‌گردان به بانوی گیلانی بابت تذکری دوستانه/ وقتی مردم نظاره‌گر‌ کتک‌کاری می‌شو‌ند

وی با بیان اینکه قیام‌های مختلفی زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلاب اسلامی شدند عنوان کرد: منعی برای پرداختن به ابعاد مختلف نهضت جنگل وجود ندارد اما محققان باید مقدس بودن این قیام تاریخی را حفظ کنند و به آن نیز بپردازند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه انکار مقدس بودن قیام تاریخی نهضت جنگل خطرناک است تصریح کرد: هر اقدامی که منجر به حفظ جایگاه مقدس نهضت جنگل می‌شود باید مد نظر متولیان مربوطه قرار گیرد.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان به نقش موثر روحانیون در مبارزه با مستبدان و ظالمان اشاره کرد و اظهار داشت: نهضت جنگل در سایه یک روحانی شکل گرفت و باید با ظرافت به این موضوع پرداخته شود.

حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه بیان کرد: یادواره شهدای روحانی گیلان با محوریت میرزا کوچک جنگلی امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت تلفیقی از تلویزیون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/613/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه کوچک جنگلی میرزا کوچک نهضت جنگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده یک گله مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان، با اعلام خبرثبت تصاویری بزرگترین گونه گوزن جنگل‌های هیرکانی افزود: کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود پس از هفته‌ها تلاش شبانه روزی موفق به ثبت تصاویر زیبا از ۴ راس گوزن قرمز (مرال) درارتفاعات جنگلی این شهرستان شدند.
 حمزه عشوری افزود: پایش دوره‌ای و منظم زیستگاه‌ها و همکاری جوامع محلی از مهم‌ترین عوامل افزایش جمعیت این گونه با ارزش در استان است. 
وی تصریح کرد: مرال یا گوزن قرمز یکی از نماد‌های تنوع زیستی جنگل‌های هیرکانی، و از گونه‌های حمایت شده و شکار ممنوع زیستگاه‌های گیلان است. 
مدیر کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه مرال به طور معمول در دوران حیات خود یک بار زاد و ولد می‌کند گفت: امن بودن محیط زندگی این حیوان برای ادامه‌ی بقای آن از اهمیت زیادی برخوردار است و محیط بانان با حضور و تلاش شبانه روزی در جنگل‌ها زیستگاه‌ها را برای حیات وحش امن می‌کنند.
حمزه عشوری افزود: زمان جفت‌گیری مرال‌ها از نیمه دوم شهریور تا نیمه دوم مهرماه انجام می‌شود و چنانچه شرایط برای زادآوری مرال‌ها مناسب نباشد، سبب کاهش زادآوری و به‌هم ریختگی جمعیت مرال‌ها می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)
  • مشاهده یک گله مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان
  • مشاهده ۴ راس مرال در جنگل های هیرکانی گیلان
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه