Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشی از یگان‌های تیپ ۳۲۱ متحرک هجومی ارتش، مستقر در شهرستان مرند، برای تقویت دفاعی مرزهای کشورمان، عازم مناطق مرزی شمال غرب شد.

قدس آنلاین:  فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش روز چهارشنبه در یک گفت و گوی خبری با اعلام این مطلب افزود: بخشی از یگان‌های استان با ساختار و سازمان جدید آماده شدند تا در نقاط مرزی مشخص شده حضور پیدا بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو افزود: اگر تهدیدی برای امنیت و آسایش مردم جمهوری اسلامی ایران پیش بیاید، به شدت با آن تهدید برخورد خواهیم کرد.

وی از آمادگی رزمی بسیار بالای نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و تاکید کرد: دشمنان ما فقط در مورد بخش کوچکی از توان رزمی نیروهای مسلح اطلاعات دارند و این را بدانند که ارتش جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل حاضر به جان فشانی در راه اسلام و کشور است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا با بیان اینکه خط قرمز ارتش، تهدید امنیت و آسایش مردم و تمامیت ارضی کشور است گفت: مردم عزیز کشورمان بدانند که ما ارتشیان فداییان ملت هستیم و دشمنانمان هم بدانند که اگر کوچک‌ترین حرکتی علیه امنیت نظام اسلامی انجام دهند دستشان را قطع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ما فداییان مردم هستیم، ادامه داد: داوطلب اعزام به مناطق مرزی از بین نیروهای ارتشی آن قدر زیاد بود که ما ناگزیر شدیم تنها بخشی از آنان را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیپ 231 مرند مرز ایران و آذربایجان ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند تیپ از نیروهای لشکر ۹۹ ارتش مجدداً به مناطقی مابین جنوب و شمال نوار غزه بازگشتند تا جایگزین نیروهای تیپ ناحال شوند که آماده حمله به رفح می‌شوند.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخی از تیپ های ارتش رژیم صهیونیستی از برخی مناطق غزه از جمله خان یونس خارج شده بود.

در تحولی دیگر، ظهر امروز منابع محلی از درگیری شدید مقاومت با نظامیان اشغالگر در اطراف اردوگاه النصیرات در شهر غزه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد درگیری‌های شدیدی بین مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه جریان دارد.

از سوی دیگر، الموگ بوکر خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ارتباط با نبرد زمینی غزه گفت: داستان حقیقی این روزهای نوار غزه این است که ما آن‌گونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم.

کد خبر 6087602 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • هم‌افزایی سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق»
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • منصوری: سپاه و ارتش در عملیات «وعده صادق» هم‌افزایی نشان دادند