Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@00:45:08 GMT

قیمت روز دلار در بازار

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۸۹۱۸

قیمت روز دلار در بازار

هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز (چهارشنبه) ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد که کاهش ۵۳۰ تومانی را نسبت به روز معاملاتی گذشته نشان می‌دهد. ناطقان:  ساعت ۱۳ امروز (چهارشنبه)، صرافی‌های بانکی هر دلار را ۲۷ هزار و  ۹۰۰ تومان فروختند، اما صرافی ملی امروز قیمت خرید دلار و یورو (اسکناس) را از صفحه خود حذف و  نرخ فروش را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!






قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانکی ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان درج شد.

همچنین در سامانه سنا نیز در روز کاری گذشته (۶ آبان) هر یورو با قیمت میانگین ۳۳ هزار و ۳۵۷ تومان به فروش رسید و هر دلار با قیمت میانگین ۲۷ هزار و ۹۱۸ تومان فروخته شد.

علاوه براین در سامانه نیما طی روز کاری گذشته، حواله یورو با میانگین قیمت ۳۳ هزار و ۲۷ تومان به فروش رسید و حواله دلار نیز قیمت میانگین ۲۶ هزار و ۸۷۳ تومان را ثبت کرد.

 نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسان بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می کند.

به گزارش ایرنا، هفته‌های گذشته با تشدید نوسان ارزی و مدیریت عرضه و تقاضا توسط بانک مرکزی، قیمت ارز تا حدودی روند نزولی درپیش گرفت و اکنون نرخ فروش دلار در صرافی ها با کاهش نسبت به قیمت های پایانی دیروز ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت فروش یورو نیز با کاهش معادل ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شد.

 برخلاف روزهای قبل، از امروز (چهارشنبه ۷ آبان) قیمت خرید دلار و یورو از سایت صرافی ملی حذف شد.
منبع: ایرنا برچسب ها: قیمت ، دلار ، ناطقان ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت دلار ناطقان بازار هزار و ۹۰۰ تومان صرافی های بانکی ۲۷ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۶۴ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۶۹ تومان و حواله آن با افزایش ۶۰ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۶۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

کد خبر 6081877

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت