Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز‏ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان و رئیس معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ضمن حضور در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان راجع به فعالیت‌های کانون در مناطق مختلف شهر و مشکلات مرکز استیجاری شماره ۵ کانون به گفت‌وگو نشستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این مراسم کمبود اعتبار را یکی از موانع پیش روی این مجموعه برشمرد و اظهار کرد: کانون پرورش فکری باید در جهت پیشرفت رسالت خود، از توان ادارات و نهادهای دیگر بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهناز ضرابی‌زاده با اشاره به محل فعلی مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ همدان گفت: مکان کنونی به سبب  فضا واستیجاری بودن، مناسب کودکان و نوجوانان نیست که با پیگیری و مساعدت رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مکان مناسبی برای این منظور پیشنهاد شده که امیدواریم با موافقت اعضای کمیسیون فرهنگی شورا در آینده‌ای نزدیک بتوانیم به این محل نقل مکان کنیم.

وی از برگزاری این جلسه، ابراز خرسندی کرد و دغدغه حاضران نسبت به آینده کودکان و نوجوانان را باعث افتخار و خرسندی دانست و گفت: اگر ما به عنوان متولیان امور کودکان و نوجوانان از تربیت و پرورش آنها غافل شویم قطعاً در آینده با انسان ها و مسئولانی بدون انگیزه و  خلاقیت مواجه خواهیم بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان بیان کرد: از همین امروز باید به تربیت روح و روان کودکان توجه کرده و آنها را شهروند درجه یک به حساب آوریم.میهمانان، ضمن بازدید از خودرو  فرسوده کتابخانه سیار شهری همدان، قول مساعد دادند که نسبت به در اختیار گذاشتن اتوبوسی نیز جهت کتابخانه سیار کانون  تلاش کنند.

در پایان مسئولان شهرداری به همراه مدیرکل کانون، با حضور در کوی کوثر و بازدید از فرهنگسرای در حال اتمام، نسبت به تحویل آن به کانون پرورش فکری در دو هفته آینده ابراز تمایل کردند.

انتهای پیام/ 89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتابخانه بهناز ضرابی زاده کانون پرورش فکری کودکان کودکان و نوجوانان مدیرکل کانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانا یک فراخوان جشنواره ملی عکس با موضوع یاریگران زندگی با اهداف آشنا نمودن مخاطبان کودک و نوجوان با ویژگی‌های زندگی سالم، ترغیب به زندگی سالم برای جلوگیری از گرایش کودکان و نوجوانان به وابستگی‌های مخرب، توجه به سلامت و تأثیر آن بر رشد و فرایند زندگی بهتر، کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق فراهم کردن زمینه حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در عرصه فعالیت‌های هنری و تقویت نگاه جستجوگر و خلاق آنان و جلب توجه کودکان و نوجوانان به ویژگی‌های دوست خوب و اهمیت، جایگاه و تأثیر دوست در زندگی منتشر کرده است.

لازم به ذکر است مخاطبین این جشنواره کودکان (۷ تا ۱۰ سال)، نوجوانان (۱۱ تا ۱۷ سال)، اعضاء ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال) و بزرگسالان و مربیان مراکز سراسر کشور هستند که می‌توانند در موضوعاتی، چون خانواده سالم، دوست خوب من، مهربانی و همدلی و تفریحات سالم در بخش کودکان و نوجوانان و "از وابستگی تا سقوط" در بخش بزرگسالان و مربیان شرکت کنند.

برای این جشنواره هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۵ عکس با موضوعات فراخوان به دبیرخانۀ استانی جشنواره ارسال کند.

عکس‌ها باید به شماره در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۸۳۱۱۶۵۱۰ تا پایان روز ۱۳ اردیبهشت ماه ارسال شود. 

بعد از ارسال آثار داوری استانی و سپس کشوری انجام گرفته و از طریق سایت کانون برگزیدگان اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تولید روزانه ۹۰۰ تن پسماند شهری و خانگی در استان مرکزی
  • اهدای ۴۵ قفسه کتاب به مدارس ۱۰ استان
  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • رونمایی از دو عنوان کتاب در لرستان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 
  • احیای رصدخانه نجوم ایلام پس از ۱۳ سال تعطیلی‌
  • سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط عمومی و امور ‏‏بین‌الملل کانون شد
  • لزوم اختصاص فضایی در بافت تاریخی برای دبیرخانه قصه گویی