Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و هفته وحدت در تمام نقاط استان به صورت محدود و در فضای باز با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام ملایی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی بزرگداشت هفته وحدت و یوم الله 13 آبان اظهار داشت: همزمانی ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) با یوم الله 13 آبان فرصتی مغتم برای بیان اهمیت استکبار ستیزی از دیدگاه ائمه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از مهمترین سلاح‌های مستکبران برای تسلط بر جامعه اسلامی و ضعیف کردن مسلمانان، اختلاف و تفرقه انگیزی بین آنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: وظیفه دینی هر مسلمانی همراهی با پیامبر و قدم نهادن در راه وحدت و اتحاد بین مسلمین  و مبارزه با استکبار است.

ملایی، آمریکای جنایتکار را سرمنشاء مشکلات مسلمانان در سراسر جهان دانست و افزود: متاسفانه شاهدیم دولت‌های ضد اسلامی به ویژه دولت مستکبر آمریکا با روش‌های مختلف سعی در بزک کردن و زیبا نمایاندن اقدامات غیر انسانی خویش دارند و تمام تلاش خود را برای تفرقه و اختلاف بین مسلمانان به کار می‌بندند.

برنامه‌های استان بوشهر ویژه "13 آبان" باید در فضای مجازی دنبال شودمراسم بزرگداشت "13 آبان" در استان البرز به‌صورت مجازی برگزار می‌شودمراسم روز 13 آبان امسال با سخنرانی قالیباف برگزار می‌شود

وی بیان کرد: آنان حتی علناً به پیامبر اسلام و قرآن کریم اهانت می‌کنند بنابراین ضرورت دارد با همت و تلاش مضاعف، بر بازگویی جنایات متعدد آمریکا برای نسل جوان و نوجوان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی اقدام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، فعالیت گسترده در فضای مجازی، تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرانی، ورزشی، شب شعر، دیدار با ائمه محترم جمعه، تولید محتوای مرتبط با استکبار ستیزی و وحدت و اخوت اسلامی و برگزاری جشن‌های محدود، سلامت محور و متناسب شرایط  در هفته وحدت را بخشی از برنامه های کارگروه‌ها در ایام پیش رو دانست.

ملایی درباره مراسم بزرگداشت روز 13 آبان که همزمان جشن میلاد نیز خواهد بود گفت: پیرو جلسات کشوری و استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار است با توجه به شرایط روز در صورتی که تا آن زمان مصوبه‌ای از ستاد مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری ابلاغ نشود و در تمام نقاط استان با ملاک عمل قرارگرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصوب آن ستاد، از جمله پرهیز مطلق از برگزاری راهپیمایی‌های سنواتی و اجتماعات متراکم، به مراسم سلامت محور نمادین متشکل از اقشار مختلف امت حزب الله توأم با رعایت اصول بهداشتی اعم از فاصله اجتماعی، استفاده همگان از ماسک و حداقل زمان اجرای برنامه، صرفاً در فضای باز اکتفا شود.

وی اظهار داشت: این ویژه مراسم در مرکز استان نیز ساعت 9 صبح  روز سه شنبه 13 آبان مصادف با ولادت با سعادت رسول گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) در فضای باز  مزار مطهر شهدای باقریه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 252/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یوم الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس

حجت الاسلام یعقوبی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه انتخابات در این حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شده است، گفت: بر اساس جدول زمان بندی، زمان برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قبل از زمان شروع رسمی تبلیغات ممنوع است، افزود: تبلیغات به صورت مجازی و حقیقی در تمامی سایت‌ها و فضای اینترنت قبل از آغاز رسمی تبلیغات ممنوع است و با تخلفات این حوزه برخورد قانونی می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی مهلت قانونی تبلیغات نامزد‌ها را به مدت یک هفته و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز رأی گیری اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • تلاش با صلابت و بصیرت سپاه در پاسداری از کیان نظام