Web Analytics Made Easy - Statcounter

مومنی، معاون آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اجرای سرودهای خیابانی در هفته بسیج دانش آموزی گفت: پویش یاوران انقلاب در لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت اله مومنی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به شرایط شیوع کرونا امسال برنامه های هفته بسیج دانش آموزی به شکلی دیگر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راهپیمایی ۱۳ آبان ماه برگزار نمی شود اما در این روز مراسمی با تعداد افراد محدود در مصلی نماز جمعه برگزار می شود که اجرای سرود و قرائت بیانیه در این مراسم اجرا می گردد.

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: از ۱۱ تا ۱۳ آبان ماه گروه های سرود دانش آموزی در برخی از خیابان ها اقدام به اجرای سرود می کنند که این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی و با رعایت فاصله در استان و برخی از شهرستانها اجرا می شود.

وی با اشاره به اجرای برخی از برنامه ها در فضای مجازی عنوان کرد: مسابقه آبروی محله یکی از برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است که در فضای مجازی برگزار می شود و هر دانش آموز می تواند شهید محله خود را شناسایی و معرفی کند.

مومنی پویش یاوران انقلاب را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و گفت: همه مردم خصوصا دانش آموزان می توانند در این پویش شرکت کنند و استکبار ستیزی از دشمن و دفاع از اسلام و انقلاب را نشان دهند.

وی با اشاره به مصادف بودن هفته وحدت و بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت مسابقه کتابخوانی پیامبر(ص) در نظر گرفته شده که علاقمندان می توانند به صورت مجازی در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هفته بسیج دانش آموزی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروه، گروهD صعود کند.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086676 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان