Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستين رويداد  ارائه محصولات تحقيقاتی شركت‌های برق منطقه‌ای و شركت‌های توزيع نيروی برق كشور، به همت پژوهشگاه نيرو با همكاری پارک علم‎و‎فناوری دانشگاه تهران روز سه شنبه ۲۰ آبان ماه برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا ، پژوهشگاه نيرو با همكار پارك علم‎و‎فناوری دانشگاه تهران نخستين رويداد  ارائه محصولات تحقيقاتی شركت‌های برق منطقه‌ای و شركت‌های توزيع نيروی برق كشور را روز سه شنبه ۲۰ آبان ماه برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در رويداد مجازی، ۳۵ محصول منتج از تحقيقات شركت‌های توزيع نيروی برق و شركت‌های برق منطقه‌ای، به فناوران و شركت‌های توانمند و فناور جهت سرمايه‌گذاری و تجاری‌‌سازی عرضه می‌‌شود و شركت‌هايی كه در اين مرحله برای تجاری‌سازی اين محصولات اعلام آمادگی کنند؛ حمايت‌های ويژه دريافت می‌کنند كه عبارت است از:

 ارائه تسهيلات مالی تا سقف 2 هزار ميليون ريال برای محصولاتی كه نياز به طرح و مطالعات تكميلی دارد.

ارائه تسهيلات مالی به ميزان ۷۰ درصد سرمايه در گردش لازم برای ساخت و توليد محصول تا سقف ۱۰ ميليارد ريال برای محصولات آماده تجاری‌سازی.

 امكان مذاكره جهت اخد قرارداد سفارش خريد از شركت‌های توزيع استانی برای تمامی محصولات.

امكان انعقاد قرارداد پوشش ریسک به وسيله پژوهشگاه نيرو به منظور خريد تعداد مشخصی از محصولات توليدی.

همچنين اين رويداد بستر مناسبی را جهت تعامل و مذاكره بين شركت‌های صنعتی و سازندگان با محققان و صاحبان محصول و ارائه‌كنندگان دانش فنی برای تجاری‌سازی  محصولات فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/4021/

منبع: آنا

کلیدواژه: برق منطقه ای توزیع نیروی برق پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی و علوم داده خلیج فارس بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: در این کنفرانس ۱۸۰ مقاله عرضه شده است که این مقالات از ۱۵ کشور ارائه و ۴۸ درصد آن پذیرفته شده است.

احمد کشاورز افزود: مقالات یاد شده در عرصه‌های مختلف مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی ارائه شده است.

وی بیان کرد: عمده مقالات از دانشگاه تهران و سپس از دانشگاه خلیج فارس است که در مباحث برق، کامپیوتر، مهندسی بخش‌های گوناگون است که داوران در حال انتخاب مقالات برتر برای معرفی و تجلیل هستند.

کشاورز، مدت برگزاری این کنفرانس را ۲ روز اعلام و خاطرنشان کرد: کاربردهای هوش مصنوعی و علوم داده در حوزه‌های مختلف و در نظر گرفتن اهمیت هوش مصنوعی در صنایع نفت و گاز استان بوشهر باعث شده این کنفرانس برنامه‌ریزی و اجرا شود.

کد خبر 6085729

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • استقبال کشورهای غرب آسیا از اکسپو ۲۰۲۴
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نخستین رویداد استارت‌آپی سال در صنعت نساجی اصفهان
  • نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی دراقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • حل نیازهای صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌ پیچ» اینوتکس