Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:42:32 GMT

تولید و فروش طلا در چین کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۹۲۱۱

تولید و فروش طلا در چین کاهش یافت

داده های رسمی صنعت طلا در چین نشان داد که طی ۹ ماه نخست سال جاری میلادی، ۲۶۲.۹۳ تن طلا در این کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۱۲.۴۲ تن یا ۴.۵۱ درصد کاهش یافته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شینهوا، داده های رسمی صنعت طلا در چین که روز سه شنبه منتشر شد نشان داد که طی 9 ماه نخست سال جاری میلادی، 262.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

93 تن طلا در این کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 12.42 تن یا 4.51 درصد کاهش یافته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط انجمن طلای چین، فروش طلا نیز طی 9 ماه اول سال جاری میلادی 28.66 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته و به 548.09 تن رسیده است.

داده های این انجمن همچنین نشان می دهد که میزان فروش طلا و جواهر در بازار چین در دوره ژانویه تا سپتامبر 343.08 تن بوده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 34.43 درصد سقوط کرده است.

قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز 99/08/07؛ کاهش قیمت طلا و ارز در بازار/ بازگشت دلار به کانال 27 هزار تومان؛ سکه ارزان شدرشد 5.2 درصدی اقتصاد چین در تابستان امسال با وجود کرونابانک مرکزی اروپا: اقتصاد چین بهبود نسبتاً سریعی داشته است

در همین مدت، فروش سکه و شمش های طلا با 14.07 درصد کاهش نسبت به سال گذشته به 142.52 تن رسید، در حالی که فروش طلا برای مصارف صنعتی و سایر محصولات 21.11 درصد نسبت به سال قبل کاهش یافت و به 62.49 تن رسید.

با بهبود پایدار اقتصاد داخلی و احیای سریع بازار عروسی ها، فروش طلا در چین اخیراً افزایش یافته است. فقط در سه ماهه سوم، فروش این فلز زرد در چین شاهد رشد 28.71 درصدی نسبت به دوره سه ماهه قبلی بود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین قیمت طلا اخبار چین قیمت طلا طلا در چین سال گذشته فروش طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه

به گزارش قدس آنلاین، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته افت ۱۳۰ هزار تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۱۸۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۴ میلیون و۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه با افت ۱۴۰ هزار تومانی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۸۳ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۱۶ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز به ۲ هزار و ۳۲۲ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • قیمت طلا و سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳