Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا مشایخی روز چهارشنبه پس از دیدار با سرمایه گذاران چینی اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده شاهد حضور سرمایه گذاران چینی در شهرستان هستیم و با توجه به همکاری های بین کشور ما و چین ، سرمایه گذاران این کشور منابع خوب و قابل توجهی برای سرمایه گذاری در ایران در نظر گرفته اند که شهرستان میانه به لحاظ ظرفیت در بخش معادن یکی از مناطق مورد رغبت برای سرمایه گذاری از سوی چینی هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این راستا اطلاعاتی از فلزات دارای معدن در شهرستان تهیه و به سرمایه گذاران ارسال خواهد شد همچنین لیستی از ظرفیت ها و اولویت های دیگر شهرستان مانند صنایع تبدیلی و برنج و خاکهای صنعتی تهیه و ارائه خواهد شد تا از سوی سرمایه گذاران چینی مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه برای اولویت های سرمایه گذاری از سوی آنان اعلام شود.

فرماندار ویژه میانه، تبدیل میانه در مدت ۲ سال آتی به چهارراه ریلی و جاده ترانزیت کشور به عنوان کریدور اروپا را از مزیت های بزرگی در راستای سرمایه گذاری ها برشمرد.

وی در پایان تولید کنسانتره میوه، گلخانه و انرژی های نو را از دیگر ظرفیت های شهرستان عنوان و برای هر گونه حمایت و همراهی برای هموار کردن مسیر سرمایه گذاری در شهرستان در راستای رونق اقتصاد و اشتغال اعلام آمادگی کرد.

میانه شرقی‌ترین شهر در بین مراکز شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی است و به واسطهٔ اینکه سال‌ها تنها راه ارتباطی منطقهٔ از طریق زنجان به بدنهٔ اصلی کشور از طریق درهٔ قافلانکوه بوده، به عنوان دروازهٔ آذربایجان شرقی شناخته می‌شود.

میانه با دارابودن ۱۸٫۸۷ کیلومتر مربع مساحت، بزرگترین شهرستان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود، همچنین جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۹۸٬۹۷۳ نفر بوده و چهارمین شهر پرجمعیت استان پس از تبریز، مراغه و مرند به ‌شمار می‌رود.

۶۷ معدن در میانه شناسایی شده است که نیم از آنها غیرفعالند.

این شهرستان دارای معدن مولیبدن ، پرلیت و ذخایر طلاست.

برچسب‌ها سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی میانه سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی میانه اخبار کنکور آذربایجان شرقی سرمایه گذاران سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  محمود شم آبادی در نشست شورای اداری خوشاب گفت: هر یک از شهرستان های غرب خراسان رضوی ظرفیت های فراوانی دارند اما تمرکز عمده صنایع در سبزوار، باعث بروز مشکلات اجتماعی و حاشیه نشینی در این شهر بزرگ شده است.

وی اظهار کرد: گفتمان توسعه غرب خراسان رضوی نیازمند تبیین است، بدین مفهوم که مسیر توسعه باید علاوه بر سبزوار، برای دیگر شهرستان‌های همجوار نیز به درستی تعریف شود.

فرماندار خوشاب گفت: در مواردی که زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در سبزوار فراهم نیست، ایجاد حس مشارکت و ترغیب آنها به شهرستان های مجاور برای سرمایه گذاری، توسعه اقتصادی خطه غربی خراسان رضوی را شتاب خواهد بخشید.

شم آبادی گفت: برای نمونه همه زیرساخت های لازم در ناحیه صنعتی خوشاب فراهم شده و این ناحیه مهیای جذب سرمایه گذاران است و سرمایه گذاران خوشابی زیادی نیز در تهران و دیگر مناطق کشور علاقه مند به سرمایه گذاری در منطقه هستند که باید در کنار ایجاد مشوق ها، موانع موجود از مسیر آن‌ها برداشته شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال با شعار جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: نهادهای اداری توان و ظرفیت خود را در راستای تحقق شعار سال به کار گیرند در این راستا زیرساخت های مورد نیاز برای جذب سرمایه گذاری های جدید نیز فراهم خواهد شد.

فرماندار خوشاب گفت: مدیران باید با فاصله گرفتن از روزمرگی به برنامه‌های جاری بسنده نکنند و با رویکرد و راهبرد مناسب، مساله شناسی و بهره مندی از شاخص های آماری تحول را رقم زنند.

شم آبادی یا اشاره به در پیش بودن توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اداری با شناسایی مسائل حوزه خود و تعریف برنامه برای جذب اعتبارات مورد نیاز با مدیران کل رایزنی کنند.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

این شهرستان مرکب از بخش های مرکزی، مشکان و نوده انقلاب، دارای ۷۰ روستا است.

 
 

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • بانکداران خارجی در راه عربستان | کاکائو چه چالشی برای دنیا ایجاد کرد؟
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال