Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیاری از مجموعه‌های جوان در شرایط سخت اقتصادی با راه‌اندازی کارگاه‌ها و فروشگاه‌های اجناس ایرانی گام‌هایی استوار در جهت حمایت از کالای ایرانی و جهش تولید برداشته‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرافلاک، نام‌گذاری عناوین سال‌های متعدد از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی بانام‌های حمایت از کالای ایرانی، رونق تولید، جهش تولید و… بیان‌کننده لزوم نهادینه کردن فرهنگ و گفتمان حمایت از کار، کارگر و تولید داخلی در کشور است چراکه به دنبال تولید ملی، استقلال اقتصادی و به دنبال استقلال اقتصادی، استقلال سیاسی، فرهنگی و اجتماعی یک نسل محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدای سال رهبری مسئله رونق تولید و اقدامات انجام‌گرفته در این زمینه را کافی ندانسته و از مسئولان و خصوصاً مجموعه‌های جوان انقلابی خواستار برنامه‌ریزی و تلاش حداکثری در زمینه رشد و ارتقا تولیدات ملی شدند؛ و دراین‌بین بسیاری از گروه‌های جوان باوجود بسیاری از مشکلات اقتصادی و باهدف حمایت از کارگر ایرانی و از همه مهم‌تر رفع بیکاری در این راه قدم گذاشتند.

حامد کشوری، کارآفرین لرستانی در حوزه تولید البسه و پوشاک در گفت‌وگو با خبرافلاک اظهار داشت: پیرو فرمایشات رهبری در رابطه با ضرورت حمایت از تولیدات ملی، باوجود شرایط سخت اقتصادی از طریق وام اشتغال‌زایی و حمایت خانواده توانستیم یک مرکز کوچک فروش البسه کودک و نوجوان با عنوان مفت کده بابانوئل را در خرم‌آباد راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۲۵ شعبه مذکور در کشور افزود: در تولید تمامی پوشاک اجناس داخلی و ایرانی بکار گفته‌شده است به‌طوری‌که نخ را خودمان تهیه و ضمن تولید پارچه ایرانی، دیگر مراحل دوخت و نازک‌کاری و چاپ طرح‌ها و برند باهنر و سلیقه و مهارت کارگران انجام می‌شود.

این کارآفرین لرستانی عنوان کرد: این‌که شرایط شغل اداری و دولتی برای تمامی جوانان یک کشور فراهم نباشد طبیعی است و در زمینه صنعت و تولیدات نیاز است بسیاری از جوانان البته با حمایت مستقیم و غیرمستقیم مسئولان و نهادی ذی‌ربط ورود کنند.

وی خاطرنشان کرد: بنده به‌عنوان یک تولیدکننده می‌بینم که بسیاری از اجناسی که در بازار با عنوان جنس خارجی فروخته می‌شوند برچسب ترک و غیره رادارند و اکثراً با پارچه مرغوب ایرانی تولیدشده‌اند اما متأسفانه مردم ما تولید داخلی باکیفیت خودمان را باور ندارند.

کشوری با اشاره به اینکه درصدد راه‌اندازی شعبه دوم فروشگاه در خرم‌آباد هستیم تأکید کرد: کارگاه‌های تولیدی برای ثبات و ادامه فعالیت نیاز به حمایت مردم و مسئولین دارند؛ پشتیبانی همه‌جانبه دولت موجب می‌شود بسیاری از جوانان در زمینه کارآفرینی ورود پیدا کنند.

این کارآفرین لرستانی گفت: خواسته بسیاری از مجموعه‌های تولیدی حمایت مردم در خرید اجناس ایرانی و پشتیبانی ویژه دولت از کارآفرینان است تا بتوان با اقتصادی مقاوم و مستقل کشوری مستقل و سرافراز در تمامی عرصه‌ها و زمینه‌ها داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوکیای ایرانی بدون مجوز کالای تقلبی است+ فیلم

سخنگوی سازمان تعزیرات اعلام کرد که اگر نوکیای ایرانی مجوز‌های لازم کیفیتی را نداشته باشد به منزله یک کالای تقلبی مورد تعقیب قرار می‌گیرد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «محمدعلی اسفنانی» سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون ساخت تلفن همراه نوکیا در ایران بدون اخذ مجوز از این شرکت و همچنین تقلبی بودن آن اظهار کرد: اگر کالایی مطابق با تعاریف قانونی از کیفیت و مجوز لازم برخوردار نباشد، ممکن است در قالب کالای تقلبی مورد تعقیب قرار بگیرد.


سخنگوی سازمان تعزیرات تصریح کرد: اگر این موبایل مجوز نداشته باشد، مشخص نخواهد بود که میزان کیفیت آن چقدر است. در حال حاضر وزارتخانه صمت، ارتباطات مسئول مجوز دهی به این موضوع هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: نوکیا ، وزارت صمت ، سازمان تعزیرات حکومتی ، بازار موبایل ، اسفنانی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T8y

دیگر خبرها

  • شرایط جدید در نحوه خرید مردم توسط کالابرگ الکترونیکی
  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • کشف انبار کالای قاچاق در جنوب تهران
  • پارسال برای ۲۴ هزار و ۵۰۴ نفرشغل ایجاد شده است.
  • مشارکت مردم حلقه مفقوده اقتصاد
  • نوکیای ایرانی بدون مجوز کالای تقلبی است+ فیلم
  • فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد
  • تشریح راهبرد‌های کلان و خرد در زمینه تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • چطور می‌توانیم کالای اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • تقویت اعتماد ملی و بین‌المللی به کالای ایرانی لازمه تحقق شعار است