Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مابقی مطالبات برانکو ایوانکوویچ به طور کامل پرداخت و با این مربی تسویه حساب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول‌پناه با اعلام پرداخت کامل مطالبات برانکو اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در پایان کار سرپرستی باشگاه پرسپولیس به قولی که به هواداران دادم عمل کردم و طلب برانکو به صورت کامل پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا دارد از همه اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه، کارگزار باشگاه پرسپولیس و همه کسانی که در این راستا کمک کردند، تشکر کنم، چرا که در وضعیت کنونی و گرانی ارز خارجی تأمین این پول واقعاً دشوار و سخت بود.

وی در ادامه افزود: در کنار مطالبات سرمربی محترم کروات، طلب دستیاران برانکو هم به صورت کامل پرداخت شد و دیگر از این ناحیه جای نگرانی وجود ندارد. ان‌شاءالله به زودی پنجره بسته شده نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس هم باز خواهد شد.

رسول‌پناه در پایان گفت: همچنین وظیفه خودم می‌دانم به‌عنوان یک هوادار تیم پرسپولیس از برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش هم بابت زحماتی که برای این تیم کشیدند قدردانی و به خاطر این تأخیر دو ساله در پرداخت دستمزد از آنها عذرخواهی کنم. در خاتمه برای این مربی جنتلمن و باشخصیت آرزوی موفقیت و تندرستی دارم.

علی‌نژاد: هیئت مدیره پرسپولیس فردا مدیرعامل جدید را انتخاب خواهد کرد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس کامل پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منصوری: مسئولان در پناه مردم ایران هستند

معاون اجرایی رئیس جمهور با کنایه پاسخ یک رسانه غربی درباره وضعیت مسئولان ایران را داد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در شبکه «ایکس» با انتشار بخشی از نشست شورای اداری در جریان دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به استان سمنان نوشت: «یکی از رسانه‌های غربی نوشته بود مسئولان جمهوری اسلامی این روزها در پناهگاه هستند! بله؛ در سفرهای استانی و در ⁧پناه مردم ⁩عزیز ایران».

انتهای پیام

کد خبر 746071

دیگر خبرها

  • منصوری: مسئولان در پناه مردم ایران هستند
  • دستگاه پرورش هوشمند گیاهان طراحی شد
  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!