Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:24:13 GMT

باید مجسمه ای بزرگتر از نوکمپ برای مسی ساخت

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۹۴۰۲

باید مجسمه ای بزرگتر از نوکمپ برای مسی ساخت

جوردی فاره کاندیدای ریاست باشگاه بارسلونا اطمینان دارد که لیونل مسی بارسا را ترک نخواهد کرد.

به گزارش " ورزش سه"، جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارساونا روز گذشته بالاخره از سمت خود استعفا کرد. پس از هفته ها گمانه زنی و پس از اینکه دولت کاتالونیا با درخواست لغو رفراندوم علیه بارتومئو مخالفت کرد، او و تمام اعضای هیئت مدیره بارسلونا استعفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارتومئو شب گذشته در بیانیه ای رسمی استعفایش را تایید کرد.

 

 

 

 

جوردی فاره رهبر کمپین بر ضد بارتومئو که سنگ بنای اول کناره گیری او را گذاشت، پس از استعفای بارتومئو گفت:« خوشحالم که این خواب بد به اتمام رسید ولی چیزی برای جشن گرفتن نداریم. حالا مقطعی جدید در بارسلونا آغاز خواهد شد و ما می خواهیم اداره امور را در دست بگیریم. تردیدی نداشتم که بارتومئو را قبل از اتمام ریاستش بیرون خواهیم کرد. مردم و هواداران از بحران های باشگاه مثل قضیه مسی یا بارساگیت خسته شده بودند.

بارتومئو به هر روشی دست زد تا مانع برگزاری رفراندوم شود و در نهایت چون مطمئن بود بر علیهش رای خواهند داد، استعفا کرد. متاسفانه او تا لحظه مرگ دست از کشت و کشتار برنداشت.»

 

 

 

 

فاره در مورد مسی گفت:« مسی هرگز بارسا را ترک نخواهد کرد. او باید همیشه به باشگاه متصل باشد و این حیاتی است. رئال با دی استفانو چنین کاری کرد. مسی اگر به بارسا وصل باشد، پول بیشتری نیز نصیبش خواهد شد. او تاریخ باشگاه است و مجسمه او باید بزرگتر از استادیوم نوکمپ هم باشد.»

 

 

 

بارسلونا لیونل مسی جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست در لیگ قهرمانان اروپا، بارسا تمام امید خود را به بازی دیروز در سانتیاگو برنابئو گذاشته بود. همه می دانستند که عدم پیروزی مقابل رئال مادرید به معنای خداحافظی از لالیگا است. اگرچه بارسلونا با گل زودهنگام کریستنسن که گل هشتم بارسا در این فصل از روی کرنر بود، شروعی عالی داشت ولی بازی با نتیجه 3-2 برای رئال به پایان رسید. با شش بازی باقی مانده تا پایان فصل، بارسا یازده امتیاز از رئال عقب است.

در واقع شاگردان ژاوی روز گذشته در اولین بازی این فصل خارج از خانه خود شکست خوردند. تا قبل از بازی در برنابئو، آنها در 15 بازی دور از مونتجوئیک، 9 برد و 6 تساوی داشتند.

بارسا در این فصل در سه ال کلاسیکوی متوالی مغلوب رئال شده است. در بازی دور رفت در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک، رئالی ها با برتری 1-2 سه امتیاز حیاتی را از آن خود کردند. بعداً دو تیم در فینال سوپرجام به مصاف هم رفتند و آبی و اناری ها با نتیجه 4-1 شکست خوردند. بازی در عربستان یکی از دردناک ترین شکست های فصل بود. و دیروز در برنابئو، تیم آنچلوتی دوباره پیروز شد. پیروزی‌ای که عملاً عنوان قهرمانی لالیگا را به آنها می دهد.

بارسلونا حالا بدترین سناریوی ممکن را پیش رو دارد. کاتالان ها در اواسط آوریل هستند و همین حالا با تمام عناوین فصل خداحافظی کرده اند. در اولن فصل ژاوی نیز بارسا نتوانست فاتح هیچ جامی شود. بارسا قبلا از کوپا دل ری و لیگ قهرمانان نیز کنار رفته بود. والنسیا، خیرونا، رئال سوسیداد، آلمریا، رایو وایکانو و سویا رقبای باقی مانده بارسا تا پایان فصل هستند.

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی