Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@10:19:51 GMT

این تساوی برابر رئال حس شکست را داشت

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۹۴۱۰

این تساوی برابر رئال حس شکست را داشت

ستاره مونشن گلادباخ از احساس تاسف عمیق خود در پی از دست دادن بازی برده برابر رئاال صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در بوروسیا پارک، رئال مادرید با دو گل مارکوس تورام تا دقیقه 86 از میزبانش گلادباخ عقب بود. دقیقه 61 تیبو کورتوا یک موقعیت تک به تک را گرفت تا اندک امیدهای رئال برای بازگشت حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زین الدین زیدان در 20 دقیقه پایانی بازی با بیرون کشیدن تونی کروس و وینسیوس و به میدان فرستادن لوکا مودریوچ و ادن هازارد جریان بازی را کاملا به سود رئال عوض کرد.

ابتدا کریم بنزما دقیقه 86 برای رئال گل زد و دقیقه 93 نیز کاسیمیرو کار را به تساوی کشاند تا گلادباخ بازی برده را از دست بدهد.

 

 

 

 

کریستوف کرامر بازیکن ملی پوش گلادباخ در مورد از دست رفتن برد در چنین بازی حساسی گفت:« احساس می کنم شکست خوردیم. واقعا حس مزخرفی است وقتی دقیقه پایانی گل تساوی را دریافت می کنید.

نیمه اول و تا مقطع پایانی با حداکثر انرژی و توان کار کردیم و از موقعت های مان تقریبا سود بردیم هرچند می توانستیم زودتر کار رئال را تمام کنیم. حفظ توپ در برابر تیمی مثل رئال کار ساده ای نیست و شاید اگر در این فاز بهتر عمل می کردیم، الان بازی برده را با تساوی عوض نکرده بودیم.»

 

 

مونشن‌گلادباخ رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مونشن گلادباخ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش و درگیری شدید در پایان بازی

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت چهار جانبه ویتنام با نتیجه 5 بر 4 مقابل مراکش شکست خورد. مهدی کریمی (2 بار)، سالار آقاپور و بهروز عظیمی گل‌های تیم کشورمان را به ثمر رساندند.

در لحظه پایانی این مسابقه بین بازیکنان دو تیم درگیری شدیدی به وجود آمد. این اتفاق پس از آن رخ داد که عظیمی خطای شدیدی روی بازیکن حریف انجام داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش و درگیری شدید در پایان بازی
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • شب داغ بازی‌های دوستانه؛ تساوی برزیل و اسپانیا و ادامه اوج‌گیری آلمان
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • تاجیکها عربستان را هم متوقف کردند!