Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مهرداد جهاندیده در نشست بررسی اقدامات صورت گرفته در راستای طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن، طرحی مهم و کارساز برای خانه دار شدن مردم است و اتحادیه ها و تعاونی ها با ظرفیت و توان بالایی که دارند، می توانند در اجرای این طرح کمک حال دولت باشند.

وی با تاکید بر اینکه برای پیشرفت و بهبود اجرای این طرح باید از تعاونی های مسکن خوشنام در سطح شهرستان و استان استفاده شود، اظهار داشت: در شهرستان زاهدان نیز تعداد 9 شرکت تعاونی مسکن به راه و شهرسازی معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: هزار و 234 واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان زاهدان توسط این شرکت های تعاونی مسکن احداث می شود.

جهاندیده ادامه داد: با اجرایی شدن طرح اقدام ملی مسکن در سایر شهرستان های استان نیز، شرکت های تعاونی فعال، پویا و دارای عملکر شفاف در هر منطقه برای مشارکت در ساخت مسکن های ارزان قیمت معرفی خواهند شد.

وی همچنین یادآور شد: توجه بیش از پیش به مسائل و مشکلات واحدهای کارگری و شرکت های تعاونی مشکل دار به منظور حل و فصل مشکلات شهروندان در اولویت این اداره کل و ادارات تابعه شهرستان ها است و بطور جد دنبال می شود.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مسکن رفاه اجتماعی تعاونی طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: خدمات حوزه سلامت این استان بسیار مطلوب است و این خدمات باید برای مردم تبیین و معرفی شود.

رضا شریفی افزود: افتتاح اورژانس بانوان جزو نیازهای اصلی سیستان و بلوچستان و کاری ماندگار است و برای راه اندازی سایر پایگاه‌ها در استان و زاهدان با دانشگاه علوم پزشکی جهت خرید آمبولانس و تامین فضای فیزیکی همکاری خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در ۶ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی