Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@09:39:52 GMT

قرارداد آژانس فضایی اروپا با ناسا نهایی شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۹۴۶۸

قرارداد آژانس فضایی اروپا با ناسا نهایی شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از واشنگتن پست،  آژانس فضایی اروپا روز سه‌شنبه گفت، «جان وورنر» (Jan Woerner) مدیرکل این سازمان، قراردادی را با جیم برایدنستاین، رئیس ناسا امضا کرده تا عناصر اساسی را برای ایستگاه فضایی کوچک این سازمان معروف به «دروازه آرتمیس» (Artemis Gateway) تهیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دروازه ماه» که به آن دروازه آرتمیس هم گویند، قرار است به عنوان یک ایستگاه در خدمت فضانوردان، پیش از رسیدنشان به سطح ماه باشد.

برهمین اساس، آژانس فضایی اروپا اعلام کرد که توافق کرده است در ازای فرصتی برای فرستادن فضانوردان اروپایی به مدار ماه، چندین ماژول برای محل استقرار برنامه ریزی شده ناسا در اطراف ماه فراهم کند.

آژانس فضایی اروپا گفت، تأمین عناصر اساسی برای ایستگاه فضایی کوچک فضانوردان در ماه شامل زیستگاه اصلی بازدید فضانوردان از ایستگاه قمری و ماژولی است که قابلیت ارتباط و سوخت گیری مجدد را فراهم می‌کند.

 همچنین پنجره‌ای در ماژول تعبیه خواهد شد که فضانوردان می‌توانند از آن برای مشاهده ماه استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اروپا ناسا توافق فضانورد قمر قمر زمین آژانس فضایی اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی

پپ گواردیولا بار دیگر در این زمینه، بهترین تیم را در اختیار دارد. 

منچسترسیتی بیش از هر تیم دیگری در بین پنج لیگ معتبر اروپایی، موفق شده است تا در فصل ۲۴-۲۰۲۳، در جریان بازی موقعیت‌سازی کند. 

طرفداری | به گزارش آمازون پرایم، سیتیزن‌ها در فصل جاری لیگ برتر، ۳۵۹ بار در جریان بازی (به جز ضربات شروع مجدد شامل پنالتی، کرنر، ایستگاهی، ضربه دروازه و پرتاب اوت) روی دروازه حریفان خلق موقعیت کرده‌اند تا آمار درخشانی از این حیث، از خود بر جا گذاشته باشند. پس از آن‌ها، بایرن مونیخ (۳۵۸)، لیورپول (۳۴۲)، رئال مادرید (۳۳۷) و بایرلورکوزن (۳۲۸) در رده‌های دوم تا پنجم این رده‌بندی قرار می‌گیرند. 

بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • وولورهمپتون و وست هم به جذب میله اسویلار علاقه دارند
  • اسکن سه‌بعدی به اکتشافات ایستگاه فضایی بین‌المللی یاری می‌رساند
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی
  • نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی
  • عکس برتر فضایی هفته / نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی
  • ۳ فضانورد جدید به ایستگاه فضایی بین‌المللی رسیدند
  • شناسایی حیات بیگانه توسط دانشمندان ناسا
  • چرا فضا به محیط ایده‌آل برای تحقیق در مورد بیماری سرطان تبدیل شده است؟
  • احتمالا شناسایی فرازمینی‌ها در قمر یخی مشتری
  • دروازه‌بان برزیلی با نساجی قائمشهر به توافق رسید