Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@14:45:09 GMT

مردم رعایت نکنند ممنوعیت‌های بیشتری اعمال می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۹۴۷۴

مردم رعایت نکنند ممنوعیت‌های بیشتری اعمال می‌شود

منوچهر حبیبی،جانشین ستاد کرونای استان قزوین گفت: تداوم روند افزایشی بیماران کرونایی در استان نگران کننده شده و اگر پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان رعایت نشود ممنوعیت‌های بیشتری را اعمال خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به وضعیت بحرانی استان در زمینه بیماری کرونا اظهار کرد: وضعیت استان قزوین به گونه‌ای است که اگر رعایت نکات بهداشتی بیشتر نشود باید منتظر شرایط حادتری باشیم و محدودیت‌ها را بیشتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اضافه کرد: اگر مردم در معابر عمومی و سطح شهر به طور کامل از ماسک استفاده نکنند و شرایط به وضعیت مطلوبی نرسد بدون تردید محدودیت‌ها را به ممنوعیت تبدیل خواهیم کرد و شرایط فرق خواهد کرد.   حبیبی بیان کرد: باید زدن ماسک در میان شهروندان حداقل به 80 تا 90 درصد برسد تا نگرانی‌ها کاهش یابد و اگر نتوانیم به این شرایط دست یابیم تصمیمات جدی خواهیم گرفت تا با چالش‌های بیشتری مواجه نشویم.   جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: متاسفانه روند ابتلا به کرونا در استان روبه افزایش است و این وضعیت همچنان ادامه دارد؛ لذا انتظار داریم شهروندان از ویروس کرونا وحشت کنند و آن را جدی بگیرند زیرا هرگاه حساسیت مردم کم شده با شرایط بدتری مواجه شده‌ایم.   حبیبی عنوان کرد: اگر شهروندان در اجرای مصوبات ستاد کرونا همکاری و مشارکت نکنند ناگزیر هستیم سخت گیری‌های بیشتری را اعمال کرده و محدودیت‌ها را به ممنوعیت تبدیل کرده و وضعیت را تغییر دهیم.   این مقام مسئول گفت: از همه شهروندان بویژه بازاریان، اصناف، کسبه و کارمندان و کارگران، فعالان بخش حمل و نقل و رانندگان تاکسی و اتوبوس درخواست می‌کنیم پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا شرایط استان قزوین وخیم‌تر نشده و از بحران عبور کنیم.   جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد: اگر نتوانیم با اعمال محدودیت‌ها روند روبه افزایش بیماری کرونا را کنترل کنیم حتما به سمت ممنوعیت‌های ماه فروردین که ترددها نیز ممنوع شده بود حرکت می‌کنیم.   وی تصریح کرد: امیدواریم مردم استان قزوین هشدارهای کارشناسان بهداشتی و توصیه‌های ستاد کرونا را جدی بگیرند و حتما ماسک زده و از حضور در مراکز جمعیتی خودداری کنند تا بتوانیم با ظرفیت‌های موجود ایجاد شده در بخش بهداشت و درمان و تخت‌های بیمارستانی جوابگوی بیمارانی باشیم که به ویروس کرونا مبتلا شده و جانشان در خطر است.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استان قزوین ستاد کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید رئوف تقوی سرپرست ستاد استان در خصوص توزیع گوشت در بین نیازمندان بیان کرد: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین ادامه داد: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های نیازمند شناسایی و یک هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگیری از محرومان و نیازمندان در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

کد خبر 6086081

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین