Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@01:55:32 GMT

پاسخ محکم «شیخ عیسی قاسم» به «امانوئل مکرون»

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۹۴۹۸

پاسخ محکم «شیخ عیسی قاسم» به «امانوئل مکرون»

شیخ عیسی قاسم با محکوم کردن اظهارات ضد اسلامی «امانوئل مکرون»، گفت: تحریم تاثیرگذار جهانی برای کالاهای فرانسوی دشمنی با فرانسه و ملت آن نیست، بلکه پاسخی به اظهارات توهین آمیز مکرون است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از منامه پست، «شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین اعلام کرد: «امانوئل مکرون» رئیس جمهوری فرانسه اظهارات و انسانیت خود و منافع کشورش را فراموش کرده است و به شخصیت الهی رسول اکرم(ص) توهین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عیسی قاسم اصرار مکرون و بیانیه وی مبنی بر دست برنداشتن فرانسه از انتشار کاریکاتورهای موهن را محکوم کرد.

 

وی تاکید کرد: این آزادی درها را برای توهین، تهمت، تمسخر و افشای همه مسایل پنهان مردم و کشتار غیر قانونی باز می کند.

 

رهبر شیعیان بحرین گفت: تحریم تاثیرگذار جهانی برای کالاهای فرانسوی دشمنی با فرانسه و ملت آن نیست، بلکه پاسخی به اظهارات توهین آمیز مکرون است.

 

شیخ قاسم از همه ملت های اسلامی خواست موضع جدی و صادقانه ای را در رد عملی به اهانت رئیس جمهوری فرانسه به پیامبر اکرم(ص) اتخاذ کنند، زیرا این اقدام تعدی به ساحت همه پیامبران است.

 

وی تاکید کرد: امت اسلامی بیش از امت های دیگر به حفظ امنیت و صلح جهانی و برداری علاقه مند است. برای مسلمانان هیچ چیزی عزیزتر از اسلام، قرآن و پیامبر و مقدسات شان نیست. به همین دلیل در برابر کوچک ترین اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) سکوت نمی کنند و از اسلام و نبی مکرم اسلام(ص) دفاع می کنند.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: امانوئل مکرون شیخ عیسی قاسم محکومیت عیسی قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ عیسی روشن قلب گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهرستان رودبار هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در ورودی شهر ، ۴۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی قاچاق را در بازرسی از یک وانت نیسان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کردند، گفت: متهم ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و خودرو وی هم توقیف شد.

سرهنگ عیسی روشن قلب از مردم خواست در صورت اطلاع از قاچاق کالا و ارز ، مورد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • (ویدئو) امانوئل مکرون پا به توپ شد
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • پاسخ همایون اسعدیان به توهین مدیر نماوا: دیگر با نماوا همکاری نمی‌کنم
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد