Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی سلامی گفت: دلیل اصلی عصبانیت و توهین غربی ها به مقدسات اسلام، وجود موج فزاینده گرویدن به دین مبین اسلام در غرب است.

مولوی نذیر احمد سلامی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: از سالها پیش مدیریت حاکم بر جوامع غربی بدلیل انحرافاتی که داشته اند باعث شده اند که روح ظلالت و گمراهی و سردرگمی براین جوامع حکمفرما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون بسیاری ازمردمان و ساکنین غرب از این انحرافات خسته شده اند و به سمت اسلام خواهی و تشرف به دین مبین اسلام رو می آورند. موج پیوستن به اسلام در جوامع غربی سرعت بسیار بیشتری از قبل پیدا کرده است. این رو آوردن به اسلام برای غربی ها یک خطر بوده و مدیریت حاکم برآن را عصبانی کرده است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آنها می خواهند مانع پیوستن روزافزون مردمان غربی به اسلام شوند و قصد دارند به هرنحوی که شده این حرکت را کنترل کنند. به همین دلیل آنها مبانی اصلی دین مبین و پیامبر گرامی اسلام را هدف گرفته اند و به زعم خود می خواهند چهره ایشان را مخدوش و لکه دار کنند تا از رغبت و انگیزه پیوستن مردم به اسلام بکاهند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون در غرب افراد بسیار زیادی به اسلام خوش گمان هستند، افزود: برکسی پوشیده نیست که این حسن ظن غربی ها به اسلام باعث شده که غیر مسلمانان رغبت بسیارزیادی به پیوستن به دین مبین اسلام داشته باشند و مدیران این جوامع را با ناراحتی و سردرگمی و عصبانیت همراه کنند. به همین دلیل هر ازچند گاهی و در برحه های مختلف غربی ها توهین به مقدسات اسلام را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی یادآور شد: غربی ها اکنون در حال محک زدن غیرت امت اسلامی هستند و می خواهنند ببینند عکس العمل مسلمانان در مقابل این توهین ها چیست. لذا مسلمانان وظیفه خطیری در این ایام به عهده دارند.

وی ابراز داشت: بر امت اسلامی لازم است با تمام قدرت و شدت جلوی اینگونه حرکات خبیثانه رابگیرند و آن را محکوم کنند. مسلمانان باید روابط دیپلماسی خود را با کشورهایی که بخواهند به پیامبر اکرم(ص) توهین کنند قطع کنند. همچنان که برخی از کشورها روابط اقتصادی را قطع کرده و کالاهای فرانسوی را تحریم نموده اند.

مولوی سلامی خاطرنشان کرد: اگر تمام کشورهای اسلامی باهم احساس مسئولیت کرده و اینگونه اقدامات را محکوم و روابط دیپلماسی خود را با توهین کنندگان  قطع کرده و سفرا را از آن کشورها خارج کنند و با اتحاد و انسجام کامل محصولات فرانسوی یا هر کشور دیگر تحریم کنند به طور قطع ضربه ای بسیار سخت و محکم بر پیکره غرب وارد خواهد آمد. این همدلی و اتحاد بهترین پاسخ به خباثت دشمنان اسلام است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی توهین کنندگان به پیامبر ص مسلمانان فرانسه دین مبین غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید علمای یمن بر لزوم بسیج امت اسلام برای یاری غزه

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از العهد، جمعیت علمای یمن خواستار بسیج عمومی و تلاش برای بسیج ملت‌ها و نخبگان علمی، فکری، سیاسی و رسانه‌ای در راستای تحرک جهادی برای یاری غزه شد.

علمای یمن در مراسمی که در مسجد بزرگ صنعاء با عنوان «درخواست از علمای امت برای عمل به وظیفه خود در نبرد طوفان الاقصی و پیروزی وعده داده شده» برگزار شد، بر ضرورت یاری غزه و مسئله فلسطین تاکید کرده و حمایت از غزه و مسئله فلسطین در سطح رسانه ای، اقتصادی، نظامی و سیاسی  را واجب عینی بر عهده امت اسلام دانستند.

علمای یمن همچنین بر ضرورت تقویت آگاهی ملتها نسبت به اهمیت تحریم اقتصادی کالاها و شرکتهای رژیم صهیونیستی و آمریکا و شرکتهای حامی اشغالگران تاکید کردند.
بر اساس این گزارش، علمای یمن بر قطع روابط سیاسی، اقتصادی و هماهنگی امنیتی با اشغالگران تاکید کردند و از نظامهای سازشکار که روابط خود را با دشمن عادی کرده اند، خواستند در این رویکرد خود بازنگری کرده و با دشمن قطع رابطه کنند.
 
علمای یمن ضمن تاکید بر لزوم تحرک ملتها و در راس آن، علمای امت برای شکستن محاصره غزه و گشودن گذرگاه ها برای رساندن غذا و دارو و آب برای مردم غزه و فشار بر نظامهای حاکم و مجبور کردن آنها به این کار بار دیگر خواستار حلقه زدن جدی و صادقه حول فرماندهان و رهبران محور جهاد و مقاومت و حمایت از مواضع آنها علیه سلطه گری آمریکایی غربی و استکبار جهانی شدند.
 

دیگر خبرها

  • صلح پایدار در پرتو آموزهای متعالی اسلام ایجاد می‌شود/ حال "پاره تن اسلام" خوب نیست
  • هم افزایی و تحکیم وحدت مسلمانان در ماه مبارک رمضان، دشمنان اسلام را تضعیف می کند
  • منبع ایمان همه مسلمانان قرآن است
  • اسلام مکتبی است که عقاید و سیاستش بهم آمیخته است
  • افزایش حجاب در فرانسه با وجود سخت‌گیری‌های دولتی
  • کشتار مردم بی دفاع هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد
  • پیام آیت‌الله اعرافی به رئیس کلیسای ارتدوکس
  • تاکید علمای یمن بر لزوم بسیج امت اسلام برای یاری غزه
  • تمهیدات اتوبوسرانی تهران برای مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • گرگیعان، جشن سالروز میلاد اولین نوه‌ی پیامبر اسلام