Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-در پی بارگذاری نماهنگی صهیونیستی در توهین به حضرت محمد (ص) در یوتیوب، رئیس لیست عربی مشترک در «کنست» در نامه‌ای رسمی خواستار حذف این نماهنگ شد.

 روزنامه «القدس العربی» نوشت، گروه موسوم به «لا-فامیلیا»(La familia) - که از هواداران تیم فوتبال «بیتار اورشلیم (قدس)» است- و به داشتن مواضع ضد عربی و اسلامی معروف است، نماهنگی در توهین به پیامبر اکرم (ص) در یوتیوب بارگذاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در پی این موضوع «ایمن عوده» رئیس لیست عربی مشترک در «کنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) نامه‌ای اعتراضی شامل امضای تمام اعضای این لیست به مشاور قضایی کابینه این رژیم تحویل داده و خواستار تحقیق در این زمینه شد.

القدس العربی افزود، در نامه مذکور آمده نماهنگ پخش شده تعرض آشکار به پیامبر اکرم (ص) و جریحه‌دار کردن احساسات میلیون‌ها مسلمان است و باید تحقیقی گسترده درباره تولیدکنندگان این آهنگ انجام شود.

ایمن عوده افزود، در درخواستی رسمی از شرکت «گوگل» به عنوان مالک یوتیوب درخواست کرده، نماهنگ‌های گروه‌ یاد شده صهیونیست را که در توهین به پیامبر (ص) هستند، حذف کند.

وی گفت، شأن و منزلت پیامبر اسلام (ص) بالاتر از آن است و گروهی مثل لا-فامیلیا به آن تعرض کند، توهین به هر شخصیت دینی امری مردود است.

این اقدام در حالی انجام می‌شود که جهان اسلام این روزها به خاطر مواضع ضد اسلامی فرانسه شاهد تظاهرات اعتراضی است.

«امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد، این کشور انتشار کاریکاتورهای موهن علیه حضرت محمد (ص) را متوقف نخواهد کرد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه پیامبر (ص) به حضرت علی (ع) در مورد زیارت قبور اهل بیت (ع) چه بود؟

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله خطاب به امیرالمؤمنین علیه السلام فرمودند: «یاأَبَا الْحَسَنِ! إِنَّ اللَّهَ جَعَلَ قَبْرَکَ وَ قَبْرَ وُلْدِکَ بِقَاعاً مِنْ بِقَاعِ الْجَنَّةِ وَ عَرْصَةً مِنْ عَرَصَاتِهَا وَ إِنَّ اللَّهَ جَعَلَ قُلُوبَ نُجَبَاءَ مِنْ خَلْقِهِ وَ صَفْوَتِهِ مِنْ عِبَادِهِ تَحِنُّ إِلَیْکُمْ وَ تَحْتَمِلُ الْمَذَلَّةَ وَ الْأَذَی فِیکُمْ فَیَعْمُرُونَ قُبُورَکُمْ وَ یُکْثِرُونَ زِیَارَتَهَا تَقَرُّباً مِنْهُمْ إِلَی اللَّهِ مَوَدَّةً مِنْهُمْ لِرَسُولِهِ، أُولَئِکَ یَا عَلِیُّ الْمَخْصُوصُونَ بِشَفَاعَتِی وَ الْوَارِدُونَ حَوْضِی وَ هُمْ زُوَّارِی غَداً فِی الْجَنَّة.» «یا اباالحسن! به درستی که خدای تعالی قبر تو و فرزندان تو را بقعه‌هایی از بقعه‌های بهشت و عرصه‌ای از عرصه‌های آن قرار داده است؛ و دل‌های بزرگان از مردم و برگزیدگان بندگان خود را به آنها مایل ساخته تا خواری و اذیت‌ها در راه [زیارت]شما را متحمل شوند و قبور شما را تعمیر کنند و بسیار به زیارت قبور شما آیند تا موجبات تقرب به خدا و دوستی پیغمبرش را فراهم سازند.

یا علی! شفاعت من مخصوص این گروه خواهد بود و آنان بر حوض من وارد خواهند شد و ایشان فردا زیارت کنندگان من در بهشت خواهند بود.»

منبع: تهذیب الاحکام، ج ۶، ص ۲۲- بحارالانوار، ج ۹۷

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • زندگی فاطمه بنت اسد می‌تواند برای همه الگو باشد
  • توصیه پیامبر (ص) به حضرت علی (ع) در مورد زیارت قبور اهل بیت (ع) چه بود؟
  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • بقیع گوشه ای از تاریخ اسلام است/ ضرورت شناساندن آن به جهان
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم های جدید علیه تهران
  • روایت یک استاد تاریخ از فرمان پیامبر(ص) به جهاد با یهودیان جنایتکار
  • روایتی از دشمنی محمدبن عبدالوهاب با پیامبر(ص) / چرا بن‌باز بزرگترین مفتی سلفی‌ها، هیچگاه به مدینه نرفت؟
  • مخالفت با تحریم‌های جدید علیه تهران  
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم‌های جدید علیه تهران
  • یوتیوب، یار دوازدهم اسرائیل!