Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فهیمی گفت: با تلاش نماینده مردم تربت‌ حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی و قرارگاه همیاری زعفران، نیروهای جهادی با استقرار در تربت‌ حیدریه و زاوه به کشاورزان در گل چینی و پاک کردن زعفران کمک می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فهیمی، مدیر دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: اجرای این طرح در راستای تحقق مثلث اقتصادی رزم حسینی استاندار سابق خراسان رضوی و وزیر صمت کنونی انجام گرفته و حجت‌الاسلام سیدامین طباطبایی از معین‌های اقتصادی آستان قدس رضوی متعهد شدند در این ایام همیار زعفرانکاران منطقه تربت حیدریه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این اقدام با هدف حمایت از زعفرانکاران و به منظور رعایت کف قیمت به تصویب رسیده در شورای ملی زعفران می‌باشد تا مبادا در اثر عرضه زیاد محصول قیمت پایین نیاید.

فهیمی با بیان اینکه که قرار است 2 هزار نفر در ایام فصل برداشت زعفران در منطقه مستقر شوند، افزود: تاکنون 500 نفر مستقر و مشغول همکاری هستند.

وی همچنین گفت: بر اساس توافق صورت گرفته مقرر است 29 درصد محصول را نیروهای قرارگاه برای خودشان بردارند و 71 درصد را به زعفران‌کاران تحویل بدهند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌ حیدریه نیز گفت: اکنون اکیپ ویژه‌ای برای انجام امور قرنطینه و کنترل بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهادگران تشکیل شده‌ است.

غلامرضا میری افزود: هر گاه احساس شود حضور جهادگران چه برای خودشان و چه برای زعفران‌کاران مشکل انتقال یا انتشار کرونا را به همراه خواهد داشت، از ادامه کار آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مهدی رهنما معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه در نخستین جلسه ستاد شاهد و ایثارگر استان خراسان رضوی با بیان فعالیت‌های ستاد شاهد و ایثارگر این واحد دانشگاهی اظهار کرد:‌ با بهرمنده از مراجع تصمیم‌ساز شاهد اقدامات مهم و ارزنده‌ای برای حل مشکلات ایثارگران هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات شاخص این واحد دانشگاهی گفت: واحد تربت‌حیدریه با بیش از۴ هزار و ۳۰۰ دانشجو، حدود ۴۰ درصد از متقاضیان تحصیل در آموزش عالی تربت‌حیدریه و شهرستان‌های همجوار در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

محمد حاتمی افزود: خدمت به خانواده‌ شاهد و ایثارگر افتخاری بوده و وظیفه ما تا حد امکان برطرف کردن مشکلات تحصیلی آنان است.

دنیا فهمیده که انقلاب اسلامی ایران هیچ تهدیدی هراس ندارد

مسئول امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز عنوان کرد:‌ دنیا فهمیده که انقلاب اسلامی ایران قوی از هیچ تهدید نظامی، امنیتی و اقتصادی هراسی ندارد و این برای ما ارزشمند است.

عابدین عابدی با تأکید زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اضافه کرد:‌ خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران سعادتی است که نصیب ما شده و باید برای حل مشکلات آموزشی و ابهامات بخشنامه‌ای این قشر تلاش کنیم.

وی هدف از برگزاری این جلسات را آگاهی و آشنایی با فعالیت‌های سایر واحد‌های دانشگاهی دانست و از برگزاری جلسات مشترک با معاونان فرهنگی و مسئولان ستاد شاهد و ایثارگر استان در آینده خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • آغاز مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای خراسان رضوی در حوزه نصب کنتور تکفاز
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر