Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@10:31:25 GMT

امروز ارزش سهام عدالت و دارایکم چقدر شد؟+جدول

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۹۶۵۶

امروز ارزش سهام عدالت و دارایکم چقدر شد؟+جدول

در پایان معاملات شاخص کل با کاهش ۱۳ هزار و ۸۳۵ واحد به رقم یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۱۹۳ واحد رسید و ارزش سهام عدالت نیز مانند روزهای گذشته با کاهش همراه بود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز همه شاخص‌های بورس قرمز بوده که حکایت از کاهش شاخص نسبت به روز قبل دارد، به گونه‌ای که شاخص قیمت با معیار وزنی ـ ارزشی و شاخص کل بورس هر کدام ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۶ درصد کاهش یافتند. 

بیشتر بخوانید:

ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم

شاخص کل قیمت بورس اوراق بهادار با کاهش ۱۳ هزار واحدی به رقم یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۱۹۳ واحد رسید.

در تمام روز های هفته شاخص کل بازار سهام روندی نزولی داشت ارزش سهام عدالت نیز مدام کاهش یافت، امروز هم همانند این هفته سهام عدالت  کاهشی بود.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ( چهارشنبه ۷ آبان)،  ارزش هر برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی دارندگان این سهام به ۹ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۲۸۴ تومان رسید که نسبت به روز قبل ۱۷۷ هزار و ۲۳۴ تومان معادل ۱.۷ درصدکاهش یافت.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به  ۵ میلیون و ۸۵۸ هزار و ۵۷۰ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

 همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹ هزار و ۷۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۸۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۲.۷۸ درصد افزایش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۹ هزار و ۲۹۵ تومان افزایش یافت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس بورس کالا اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری صندوق سرمایه دارا یکم سهام عدالت ارزش سهام عدالت نسبت به روز شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) با اصلاح ۱۳۴۲۰.۲۸ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲.۸۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۲۱.۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۹۶۲ میلیارد سهم بود که طی ۳۸۶,۵۶۶ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۰,۳۶۸.۶۷۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۵۸۲,۶۰۱.۸۷۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6086456 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس به مدار برگشت؟
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • پرواز ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • افزایش بیش از ۷۷ هزار واحدی شاخص کل بورس