Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@21:26:19 GMT

جلسات شورای اشتغال باید خروجی داشته باشند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۹۶۷۸

جلسات شورای اشتغال باید خروجی داشته باشند

جهانگیری با اشاره به اینکه جلسات شورای اشتغال باید خروجی داشته باشند گفت: باید تلاش و پیگیری‌های لازم صورت گیرد تا بتوانیم در بحث اشتغال حرفی را برای گفتن داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» امروز (چهارشنبه ۷ آبان) در نشست شورای اشتغال شهرستان اندیمشک اظهار کرد: در جلسه شورای اشتغال باید برای رفع موانع اشتغال، بحث و تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه جلسات شورای اشتغال باید خروجی داشته باشند افزود: باید تلاش و پیگیری‌های لازم صورت گیرد تا بتوانیم در بحث اشتغال حرفی را برای گفتن داشته باشیم.

 

وی اذعان کرد: در زمینه ایجاد اشتغال باید یک وحدت همگانی در شهرستان اندیمشک ایجاد شود و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز موظف است ادارات، نهادها، ارگان‌ها و بانک‌های دارای ضعف در این زمینه را به ما معرفی کند.

 

جهانگیری با تاکید بر ضرورت وظیفه‌شناس بودن مسئولان تصریح کرد: مسئولان باید پایبند به قانون و حرف‌هایی که می‌زنند، باشند.

 

وی با اشاره به افزایش آمار کرونا در اندیمشک عنوان کرد: لازم است مسئولان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

 

در پایان مدیران تعدادی از ادارات و دستگاه‌های شهرستان اندیمشک به ارائه گزارش و بحث و تبادل نظر پرداختند.

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: پایبندی به قوانین پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک ویروس کرونا جلسه شورای اشتغال شورای اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، در این جلسه شهاب اقبال، پژوهشگر پژوهشکده شورای نگهبان، نتایج پژوهش صورت گرفته درباره اصل ۲۲ قانون اساسی که زیرمجموعه فصل حقوق ملت در قانون اساسی به شمار می‌رود را ارائه کرد و ضمن تبیین حقوق مورد بحث این اصل، ارتباط این اصل با سایر اصولی که به این حقوق پرداخته‌اند را تشریح کرد و در ادامه سایر کارشناسان حاضر در جلسه به اظهارنظر درباره مطالب مطرح شده پرداختند.

در این جلسه همچنین دکتر کدخدایی، عضو حقوقدان و رییس پژوهشکده شورای نگهبان، ضمن جمع‌بندی مطالب مطرح شده در جلسه، با اشاره به فضای سیاسی اجتماعی کشور در زمان تصویب قانون اساسی، به ارائه توضیحاتی درباره کلمه حقوق در متن این اصل پرداخت و درباره حصری بودن با عدم حصری بودن مصونیت از تعرض حقوق مطرح شده در متن این اصل نکاتی را مطرح کرد.

گفتنی است شرح مبسوط قانون اساسی از جمله رخدادهای علمی پژوهشکده شورای نگهبان است که در آن پژوهشگران این پژوهشکده ضمن بررسی ابعاد مختلف اصول قانون اساسی، به واکاوی کلیه ظرفیت‌های نهفته در این اصول که می‌تواند باعث اثربخشی، رفع ابهام و ارتقاء نظام حقوق عمومی کشور شود می‌پردازند. تاکنون بیش از ۷۰ اصل قانون اساسی در این سلسله جلسات بررسی شده است که پس از اتمام این فرآیند، در قالب کتاب «شرح قانون اساسی» توسط پژوهشکده شورای نگهبان منتشر خواهد شد و در اختیار جامعه حقوقی کشور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی