Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، محمد عمده‌غیاثی با تاکید بر اینکه مسئولان باشگاه شهداب یزد بیش‌تر با اجرایی شدن شیوه سوم پیشنهادی از سوی فدراسیون والیبال برای برگزاری دور برگشت لیگ برتر مردان موافق بودند، گفت: پیشنهاد شهداب تقریباً روی اجرایی شدن برنامه سوم پیشنهادی فدراسیون والیبال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در جلسه هم‌اندیشی تصمیمات دیگری گرفته شد. با این حال نتیجه این جلسه و تصمیماتی که در آن گرفته شد، خوب بود. همه جوانب در نظر گرفته شد و با نظرسنجی از تمام تیم‌ها، در نهایت یک تصمیم جامع گرفته شد.

وی جلسه هم‌اندیشی را هم این‌طور ارزیابی کرد: در مجموع جلسه خوبی برگزار شد. اکثر تیم‌ها درخصوص تصمیمات گرفته شده اتفاق نظر داشتند. بیش‌تر نمایندگان حاضر در جلسه، نظرشان بر حفظ سلامتی بازیکنان بود تا نتیجه‌گیری در لیگ.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در پاسخ به این پرسش که آیا با شیوه جدید ادامه لیگ برتر مردان امکان‌پذیر است یا خیر، گفت: به نظرم اگر قرار باشد لیگ برتر سال ۹۹ به پایان برسد، تصمیم اخذ شده در خصوص برگزاری دور رفت به صورت متمرکز و انجام دور برگشت به شیوه VNL (لیگ ملت‌ها)، بهترین روش است. مگر اینکه وضعیت شیوع کرونا در کشور حادتر شود و شرایط به گونه‌ای پیش‌رود که مشکل ایجاد شود؛ اما در حال حاضر، این بهترین شیوه ادامه مسابقات است.

نشست هم‌اندیشی به منظور بررسی نحوه ادامه لیگ برتر مردان سال ۹۹ روز گذشته (دوشنبه) به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و با حضور سایر مسئولین فدراسیون والیبال، مدیران عامل و سرمربیان باشگاه‌های لیگ برتری، در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تهران برگزار شد.

در پایان این نشست، با موافقت اکثریت شرکت‌کنندگان تصمیم‌گیری شد که ادامه لیگ برتر والیبال مردان سال ۹۹ به شکل زیر انجام شود:

ادامه دور رفت مرحله مقدماتی به صورت متمرکز به میزبانی تهران در سه هفته برگزار می‌شود که البته بین هر هفته مسابقات، ۱۵ روز استراحت در نظر گرفته خواهد شد. ادامه مسابقات دور رفت در سه سالن به صورت همزمان انجام می‌شود.

دور برگشت مرحله مقدماتی نیز به صورت متمرکز و همانند لیگ ملت‌ها در پنج هفته برگزار خواهد شد.

در پایان دور مقدماتی هشت تیم به مرحله نهایی صعود می‌کنند. در این مرحله تیم‌های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 5058647 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا شجاع خلیل زاده باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد فدراسیون کشتی مهدی رسول پناه بشار رسن انتخابی تیم ملی وزارت ورزش و جوانان تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس فدراسیون والیبال ادامه لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم منتخب بهترین گلسازهای لیگ برتر ایران

در بین بهترین پاسورهای گل لیگ برتر ایران، ریکاردو آلوز از تراکتور، ابوالفضل جلالی از استقلال و دانیال اسماعیلی فرد از پرسپولیس بهترین عملکرد را دارند.

به گزارش طرفداری، با بهترین پاسورهای گل فوتبال ایران می شود یک تیم منتخب ساخت. در این تیم منتخب قطعا دروازه بان نداریم هر چند بهترین پاسور گل در بین دروازه بانهای لیگ برتر، بیرانوند است که تا به حال در لیگ ایران 7 پاس گل با پرتاب دست داشته است.

به هر حال تیم منتخب بهترین پاسورهای گل در مسابقات لیگ حرفه ای کشورمان عبارتند از:

مدافعان: دانیال اسماعیلی فرد از پرسپولیس (6 پاس گل)، رامین رضاییان از سپاهان (5 پاس گل)، ابوالفضل جلالی از استقلال (7 پاس گل)

هافبک ها: تورس از گل گهر (5 پاس گل)، ریکاردو آلوز از تراکتور (9 پاس گل)، ابوالفضل رزاق پور از گل گهر (5 پاس گل)، مهدی مهدی پور از استقلال (4 پاس گل)، مهدی ترابی از پرسپولیس (4 پاس گل)

مهاجمان: امید عالیشاه از پرسپولیس (4 پاس گل)، سجاد شهباززاده از مس رفسنجان (4 پاس گل)

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رونمایی از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن / عکس
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • تیم منتخب بهترین گلسازهای لیگ برتر ایران
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • مدودف: آمریکا در اعتراضات گرجستان دست دارد
  • جهت‌گیری در تعرفه صادرات و واردات، حمایت از تولید است