Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@17:49:17 GMT

توپ حمایت از معلمان حمایتی به زمین مجلس افتاد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۹۷۳۱

توپ حمایت از معلمان حمایتی به زمین مجلس افتاد

دانافر مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد با بیان اینکه مشکلات معلمان حمایتی یزد حل می‌شود، گفت: تنها یک شرکت در مناقصه آموزش‌وپرورش حضور پیدا کرد و برای استخدام آنها هم باید از سوی مجلس دنبال شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی دانافر در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص اعتراض معلمان حمایتی در استان یزد، گفت: شیوه‌نامه‌ای که از وزارت آموزش‌وپرورش ابلاغ شد دقیقا اجرایی و در این خصوص در استان هیچ‌گونه مشکلی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد با بیان اینکه معلمان حمایتی در استان در دو زمینه مشکلاتی داشتند، اضافه کرد: بحث پرداخت مطالبات این افراد اولین مشکل معلمان حمایتی بوده که صدر صد پیگیر آن هستیم و در آینده نه‌چندان دور تا پایان خردادماه تسویه خواهد شد.

وی افزود: دومین بحث این افراد مسئله بیمه است که تمام تلاشمان این بوده تا متناسب با بخشنامه وزارتی بیمه 30 روز معلمان حمایتی را انجام دهیم که این کار نیز ابلاغ‌شده و نمی‌دانیم چرا بازهم تجمع کرده و اعتراض دارند.

دانافر با اشاره به اینکه طبق شیوه نامه ارسالی از سوی وزارت آموزش‌وپرورش، فراخوان برای ورود شرکت‌ها داده‌شده است افزود: در حال حاضر با یک شرکت که در این فراخوان حضور پیداکرده قرار منعقدشده و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد با بیان اینکه تنها یک شرکت در مناقصه مربوطه حضور یافت، ادامه داد: این شرکت مذکور در مناقصه شرکت و برنده آن شده و هم‌اکنون طبق قراردادی که منعقد شد در حال فعالیت است.

وی اعلام کرد: متأسفانه معلمان حمایتی که از همکارانمان هستند به‌جای اینکه به آموزش‌وپرورش مراجعه و درخواست خود را اعلام کنند، درب استانداری تجمع و این‌گونه مشکل خود را بیان می‌کنند که بااین‌وجود بازهم برای این عزیزان مسئله را به‌صورت کامل توضیح دادیم.

دانافر با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان این است که نظرات معلمان حمایتی را جلب کنیم افزود: برخی از مطالبات این عزیزان بحث استخدام و مسائل زیربنایی بوده که باید از سوی مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد در پایان تاکید کرد که تمام تلاشمان حفظ و به‌کارگیری و پرداخت به‌موقع حقوق معلمان حمایتی در سطح استان یزد است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد معلمان حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله چراغی ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه مردم کشورمان امروزه در زمینه‌های اقتصادی و معیشتی مشکلات زیادی دارند تصریح کرد: عمده ی این مشکلات بخاطر عملکرد نامناسب برخی مسئولان است.

وی با بیان اینکه جمعیت زیاد مددجویان دستگاه‌های حمایتی نشان دهنده مشکلات و نوعی بحران است تصریح کرد: رفع مشکلات چنین قشری نیازمند توسعه برنامه‌هایی همچون اشتغال آفرینی، آموزش و برنامه‌های زیربنایی است و ما در آینده از دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد برای پیشبرد بهتر چنین اموراتی حمایت و پشتیبانی قاطع خواهیم کرد.

منتخب شهرستانهای حوزه جنوب استان ایلام با بیان اینکه در شرایط کنونی کمیته امداد به عنوان دستگاهی که با ضعیف‌ترین قشر جامعه سر و کار دارد رسالت بسیار مهمی بر دوش دارد افزود: اقدامات این نهاد در استان ایلام در زمینه‌های گوناگون از جمله اشتغال، مسکن و خدمات حمایتی متنوع، قابل تحسین است.

چراغی تصریح کرد: داشتن عملکرد مناسب و اعداد و ارقام مستند نشان دهنده ی پویایی هر دستگاه بوده و هر دستگاهی که عملکرد ضعیف دارد نیازمند تحول است.

وی ادامه داد: توسعه استان ایلام به دور از مسائل شخصی و قبیله‌ای هدف مشترک منتخبین جدید مردم استان ایلام بوده و ما هر سه منتخب جدید در این زمینه عهد بستیم که توسعه استان اولویت اصلی مان باشد و خودم هم شخصاً فردی اجرایی و عملگرا هستم که به شدت مخالف دیدگاه‌های شعاری برای مدیران این استان هستم.

کد خبر 6085616

دیگر خبرها

  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • ماجرای دیدار انتخاباتی مسیح مهاجری با هاشمی رفسنجانی / بازخوانی تاریخ
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!