Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ابراهیم سلمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مجموعا بیماران مشکوک به کرونا بستری در مراکز درمانی استان را ۸۴۱ نفر بیان کرد و اظهار داشت: از این تعداد ۷۳۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۵۳ نفر به دلیل حاد بودن شرایط در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیاز ۸۵ تا ۹۰ درصد بیماران به اکسیژن

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به نیاز بیماران به اکسیژن گفت: در موج اول ۱۵ درصد بیماران بستری به اکسیژن نیاز داشتند اما در موج سوم  ۸۵  تا ۹۰ درصد بیماران به اکسیژن نیاز دارند. 

وی تصریح کرد: برای مهار و کنترل این بیماری همچون موج اول نیازمند همکاری شهروندان استان با پرهیز از حضور بی مورد در سطح شهر  و  ماندن در خانه هستیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد فاصله گذاری اجتماعی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا یزد فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، حذف در لیگ قهرمانان به دست پاری سن ژرمن باید تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی سرمربی تیم اصلی فصل آینده بارسا خواهد بود را تسریع بخشد. 

فعلا در بارسا تمرکز روی بازی هفته بعد برابر رئال است چون یک پیروزی باعث می‌شود که بارسا به پنج امتیازی صدرنشین برسد و رقابت قهرمانی داغ شود. هر چیزی غیر از پیروزی به معنای خداحافظی با لیگ است. فصل برای مردان ژاوی تمام می‌شود و باید هر چه زودتر مربی فصل بعد مشخص شود.

طبق ادعای موندودپورتیوو، بعد از بازی یکشنبه برابر رئال، خوان لاپورتا مستقیما با ژاوی در مورد آینده حرف خواهد زد تا متوجه شود شانسی برای منصرف کردنش از جدایی دارد یا خیر. او می خواهد بداند ژاوی تا چه اندازه روی تصمیمش جدی است. 

طبعا اگر بارسا رئال را ببرد، اصرار لاپورتا برای تغییر عقیده ژاوی بیشتر خواهد شد اما تحت هر شرایطی رئیس ابتدا دوست دارد ژاوی را حفظ کند و در غیر این صورت به دنبال جانشینش خواهد رفت. موندو از رافا مارکز، مربی تیم دوم بارسا، به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی ژاوی در صورت جدایی او نام برده است.

دیگر خبرها

  • ۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف حدود ۷ هزار چاه کشاورزی در مازندران
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین 
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران / نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین