Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:46:10 GMT

قاتل زنجیره‌ای ۹ فوت دیگر در کرمانشاه به ثبت رساند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۹۷۸۷

قاتل زنجیره‌ای ۹ فوت دیگر در کرمانشاه به ثبت رساند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدی بعد از ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره بستری شدن ۹۴ مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: جمع موارد مثبت بستری به ۶ هزار و ۴۶۰ نفر رسید و هم‌اکنون ۹۲۶ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۰ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۲۰ هزار و ۹۲۵ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۹ نفر است که چهار مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

وی در مورد سایر جان باختگان افزود: در شهرستان سرپل ذهاب ۲ نفر و در هر یک از شهرستان‌های اسلام آبادغرب، روانسر و دالاهو یک نفر جان خود را از دست داد.

وی گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلاء به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۸۳۷ نفر رسید.

محمدی تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان کرمانشاه ۱۶ هزار و ۸۶۷ نفر بستری و ۱۵ هزار و ۱۱۳ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

گفتنی است، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۷ بیمار جدید با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۱۴۸ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

کد خبر 5058653

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا سانحه تصادف استان کرمانشاه ۲۴ ساعت گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۲ ماه سال ۱۴۰۲، بیش از هفت میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی امروز_ یکشنبه بیست و ششم فروردین_ اظهار کرد: در ۱۲ ماهه سال گذشته هفت میلیون و ۲۷۳ هزار تن کالا از پنج پایانه مرزی استان کرمانشاه صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشدی هفت درصدی روبه‌رو است.

وی افزود: بیشترین صادرات کالا طی ۱۲ ماهه سال گذشته، از پایانه مرزی پرویزخان با صادرات دو میلیون و ۷۸۷ هزار تن کالا و افزایش ۱۱ درصدی نسبت به سال قبل انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره میزان صادرات از دیگر پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در پایانه‌های مرزی خسروی یک میلیون و ۸۵۵ هزار تن کالا، سومار یک میلیون و ۶۸۶ هزار تن کالا، شیخ صله ۶۲۵ هزار تن کالا و شوشمی ۳۱۸ هزار تن کالا است.

وی درباره عمده کالاهای صادر شده از پایانه‌های مرزی، گفت: میلگرد و آهن‌آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره‌بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یک‌بار مصرف از جمله کالاهایی بود که از پایانه‌های مرزی استان کرمانشاه صادر شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره ناوگان ورودی به پایانه مرزی استان کرمانشاه گفت: طی ۱۲ ماه سال گذشته، ۳۷۸ هزار و ۶۱۴ هزار خودرو کالاهای صادراتی را به پنج پایانه مرزی استان کرمانشاه انتقال داده‌اند.

کد خبر 744424

دیگر خبرها

  • نگاه مثبت تشکلات کارگری و کارفرمایی به اقدامات دولت سیزدهم
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • جو مثبت در بازار سرمایه/ اکثر نمادها صف خرید شدند
  • درآمد ۱۱ هزار میلیاردی گمرک یزد/تراز مثبت ۱۷۷ میلیون دلاری تجارت فرامرزی استان
  • جابجایی ۶.۹ میلیون «مرسوله پستی» در کرمانشاه
  • صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی کرمانشاه
  • صادرات ۷ میلیون تن کالا از پایانه‌های مرزی کرمانشاه
  • صادرات بیش از ۷ میلیون تن کالا از پایانه های مرزی استان کرمانشاه