Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه رایانه‌ها، به قدری در زندگی ما اثرگذار و صاحب نفوذ هستند که اگر آن‌ها را عضو مهمی مانند دست‌ها یا حتی مغز تلقی کنیم، این موضوع کسی را غافلگیر نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام امداد رایانه تهران، در هنگامی که رایانه شخصی در دسترس نیست، گویی امکان درست فکر کردن یا انجام کار با دستان خود را از دست می‌دهیم؛ به همان میزان حس نقصان و سختی در انجام امور به سراغ ما خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اما پرسش اصلی که ما را به نگارش این متن واداشت، این است که برای سپردن یک وسیله با اهمیتی یکسان با دست‌ها یا مغزتان به یک تعمیرکار، چه معیارهایی را باید در نظر داشت؟

امداد رایانه تهران با خدمات کامپیوتر در محل اینجاست تا پاسخ این پرسش را در اختیار ما قرار دهد. قطعاً یک تیم با تجربه در این حیطه و دارنده استانداردهای کاری سطح بالایی مانند اینماد دو ستاره، نماد ساماندهی، ایستگاه‌های متعدد خدمت‌رسانی و ایاب و ذهاب بدون هزینه اضافی، بهتر از هر کسی پاسخ‌های مناسبی برای این پرسش شما دارد.

نیاز به ذکر است که امداد رایانه تهران با شماره‌های زیر همراه و همگام شماست:

۰۹۱۲۲۶۵۴۷۳۶

۴۴۱۰۰۳۳۴

۲۲۳۸۷۸۶۲

۸۶۰۲۲۹۰۷

۶۶۹۱۹۸۶۳

۳۳۵۲۹۶۶۴

امنیت و اعتماد

اصل اول در انتخاب یک تیم سرویس‌دهی، تعمیر و خدمات کامپیوتر در محل، داشتن اعتماد کامل است. امروزه کامپیوترها بخش مهمی از اطلاعات کاری، اطلاعات شخصی و حتی خاطرات ما را نگهداری می‌کنند.

در کنار حافظه‌ای پر از اطلاعات شخصی، اطلاعات دیگری مانند اطلاعات حساب‌های کاربری و حتی اطلاعات حساب‌های بانکی ما نیز در کامپیوتر نگهداری می‌شوند. این یعنی سپردن کامپیوتر شخصی به تیمی که اعتماد کافی نسبت به آن ندارید، شباهت زیادی به رفتن میان میدان مین دارد؛ شاید اتفاقی رخ ندهد اما قطعاً ترس از وقوع اتفاق هر کسی را آزرده خواهد کرد.

امداد رایانه تهران با سابقه طولانی در زمینه ارائه خدمات به مشتریان در شهر تهران، کلیه خدمات کامپیوتر در محل را با نهایت اعتماد، اطمینان و امنیت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. 

سایت امداد رایانه تهران (tamir-computer.com) از معدود سایت‌های خدماتی این حوزه است که اینماد ۲ ستاره را به عنوان مهر قاطعی بر ادعای امنیت و اعتماد متقابل با مشتریان زده است. در امداد رایانه تهران، حفاظت و پاسداری از اطلاعات و کامپیوتر شما را اصل اول خدمات کامپیوتر در محل قرار داده است.

یکی از معیارها سرعت بالای انجام کار است

سرعت انجام کار

هیچ شخصی علاقه ندارد وسیله‌ای به مهمی دست یا مغز خود را برای ساعت‌های طولانی در دسترس نداشته باشد. در عصر الکترونیک، نبود کامپیوتر هم ‌ارز است با جا ماندن از قطار سریع‌السیر پیشرفت و این قطعاً برای کاربر بهای سنگینی دارد ولو اینکه خرابی برای چند روز یا حتی چند ساعت طول بکشد.

پس در انتخاب یک تیم خدمات کامپیوتر در محل، معیار بعدی که باید مد نظر داشت، سرعت انجام کار است.

امداد رایانه تهران به خوبی اهمیت این معیار و ارزش وقت شما را می‌داند. این تیم با تجربه در حیطه خدمات‌رسانی، با برپایی بیش از ۱۰ ایستگاه کاری در نقاط مختلف، نقاط مختلف تهران را پوشش داده است.

این تعدد ایستگاه‌ها باعث شده تا در هر شرایطی، مشتری در دایره پوشش بیش از ۱ ایستگاه بوده و در هر شرایطی بتواند با نهایت سرعت خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند. کافیست تا با یکی از شماره تماس‌های امداد رایانه تهران ارتباط برقرار کنید تا سرعت رسیدن تیم خدمات کامپیوتر در محل شما را شگفت‌زده کند.

بی‌شک تخصص یک معیار تعیین‌کننده است

تخصص بالای تعمیرکاران

تمام معیارهای پیشین اهمیت دارند اما اصلی‌ترین معیار در انتخاب یک سرویس خدمات کامپیوتر در محل، تخصص بالای آن است. هرقدر سایر معیارها رعایت شده باشند، اگر تخصص کافی برای انجام این کار وجود نداشته باشد، تعمیر و خدمات‌رسانی هیچ معنایی ندارد.

رسیدن به تخصص بالا، برای هیچ تیمی بدون به خدمت گرفتن برترین‌ها و افراد حرفه‌ای ممکن نیست؛ افرادی که آمیزه‌ای از تجربه و دانش بالا را برای حل مشکلات رایانه شما را در اختیار دارند.

سرویس امداد رایانه تهران ، با در اختیار داشتن برترین تعمیرکاران و متخصصان این حوزه، تخصص را به عنوان نقطه اتکای اصلی خود در ارائه خدمات کامپیوتر در محل قرار داده است.

اینکه در هر بار مراجعه، تکنسین متخصص امداد رایانه تهران، موفقیت بیش از ۹۵ درصدی در حل مشکلات بدست آورده‌اند، اصلاً اتفاقی نیست و نشان می‌دهد که عوامل سایت (tamir-computer.com) تا چه حد نسبت به حل مشکلات تخصص دارند.

تجربه تعهد، اعتماد، تخصص در کنار قیمت نهایی کم

قیمت نهایی خدمات کامپیوتر در محل

وقتی که پای خرابی و نیاز به خدمات یا تعمیر وسط باشد، با وجود قیمت‌های امروزی، احتمالاً اغلب مشتریان در مورد هزینه‌های تعمیر و خدمت نگران شوند. این یک امر طبیعی است که افراد مایل باشند تا در عین انجام درست کار، قیمت تمام شده آن هم کم یا به عبارتی مقرون به صرفه باشد.

پس با این حساب می‌توان مقرون به صرفه بودن قیمت خدمات، یکی از معیارهای مهم در انتخاب یک سرویس خدمات کامپیوتر در محل است.

اگر شما نیز یکی از افرادی هستید که خدمات کامپیوتر در محل را با شرایطی مقرون به صرفه دنبال می‌کنید، امداد رایانه تهران در کنار شماست. در کنار تلاش مداوم تیم امداد رایانه تهران برای پایین نگه داشتن هزینه خدمات، برخی ابتکارات خاص دیگر مانند عدم دریافت هزینه ایاب‌وذهاب در محدوده تهران، کمک کرده تا قیمت نهایی خدمات کامپیوتر در محل ارائه شده کاهش یابد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیر کامپیوتر انتخاب یک انجام کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟

به گزارش همشهری آنلاین، پل های عابر پیاده با هدف تسهیل عبور و مرور اقشار خاص مانند سالمندان و معلولان و ... مکانیزه (برقی) شدند. ایجاد هر نوع اختلال در فعال بودن این پل ها رفت و آمد گروه های هدف را با مشکل مواجه می‌کند. به گفته سید محمد آقامیری حدود ۵۴۰ عرشه پل مکانیزه در تهران وجود دارد که ۷۰ تا ۸۰ درصد قابل استفاده هستند و مابقی (۲۰ تا ۳۰ درصد) خراب یا از رده خارج شده اند.

او در ادامه به نسل جدید پل های عابر پیاده هم اشاره و عنوان کرد: «۶۰ دستگاه پل عابرپیاده با پله های جدید به زودی در اماکن و نقاط خاص مانند مراکز درمانی، درمانگاهها ، بیمارستان ها و.. مراکز پر تردد شهر نصب می شوند.»

آقامیری با بیان این که پل‌های جدید برخی دارای پله‌ها گام (ارتفاع پله ها کمتر از ۱۰ سانتی متر است) و تعدادی هم به رمپ با شیب ۸ درصد (شیب ملایم) مجهز هستند، تاکید کرد: «با نصب و تجهیز پل‌های عابر پیاده جدید عبور و مرور شهروندان به ویژه افراد سالمند، معلولان، ویلچری ها و مادران همراه با کالسکه بهتر و راحت‌تر می شود.

کد خبر 846898 منبع: ایرنا برچسب‌ها شهردارى تهران تهران عابر پیاده

دیگر خبرها

  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • تفاوت پلی کربنات با پلکسی چیست؟‌ کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد؟
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • خصوصیات کلیدی خانه‌های خلاق کدام است؟
  • جزییات طرح ۱۵ روزه ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در سطح شهر | کدام مناطق تهران بیشتر معتاد و متکدی دارد؟
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی