Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: در ۶ ماه گذشته، ۳۱۷ مرد و ۴۵ زن متکدی در قالب عملیاتی، جمع‌آوری و در اردوگاه‌های ویژه پذیرش‌شده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بیژن سلیمان پور ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار دشت: سامانه جامع متکدیان و آسیب دیدگان اجتماعی به اردوگاه شهرداری قم تحویل داده‌شده و در 6 ماه دوم هم جمع‌آوری متکدیان و ساماندهی آنها ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی؛ هیچ گزارشی از ابتلای این افراد به کرونا تاکنون گزارش نشده است چهره ظاهری و سیمای شهر قم باید را به نحوی اداره کنیم که هیچ متکدی در اطراف حرم مطهر مشاهده نشود و قم هم مانند شهر تبریز از هرگونه متکدی به دور باشد.

کودکانِ کار در کاشان ساماندهی می‌شوند / ساماندهی متکدیان بر عهده شهرداری استگزارش| دلیل افزایش متکدیان در کرج؛  مشکلات اقتصادی یا بازی با احساسات!؟گزارش| مردم آذربایجان غربی به جای متکدیان به موسسات خیریه کمک کنند

وی افزود: مراکز تشخیص معتادان متجاهر، قرنطینه کوتاه‌مدت 14 روزه، مرکز کووید خفیف و مرکز نگهداری بلندت مدت در رابطه با متکدیان و معتادان متجاهر در قم راه‌اندازی شده است، قم تنها استانی بود که در ابتدای شیوع کرونا اجازه نداد حتی یک معتاد متجاهر از کمپ‌های نگهداری خارج شود.

عادی انگاری کرونا از چالش‌های مهم قم

سلیمان پور ابراز عنوان  کرد:  طبق مصوبه شورای اطلاع‌رسانی قم، باید در تمام تبلیغات محیطی پیوست بهداشتی و استفاده از ماسک وجود داشته باشد هم‌چنین در صفحه اول تمام نشریات و رسانه‌های گروهی پیوست‌های بهداشتی و پیام‌های هشدارآمیز درج خواهد شد.

وی عنوان کرد: از نشریات،خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های استانی درخواست می‌شود از انتشار تصویر مسئولان و مردم عادی در صفحات رسمی خود بدون داشتن ماسک خودداری کنند.

به گفته این مسئول؛  باید شیوه‌های اطلاع‌رسانی در قم برای جلوگیری از عادی انگاری کرونا تغییر کند.

انتهای پیام/454/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر اظهار کرد: طی اجرای طرح سراسری کاهش آسیب‌های اجتماعی که به مدت ۱۵ روز در شهر تهران به اجرا در می‌آید نقاط گوناگون کلونی آسیب در شهر تهران مورد ساماندهی قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از این نقاط آسیب مربوط به محل زندگی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری چاه در زمین بایر در محدوده خیابان فداییان اسلام جنوب نبش خیابان زنگنه بود.

احمدی صدر ادامه داد: به همت گشت حامی شهر این سازمان، گشت فوریت‌های اجتماعی منطقه ۱۶، عوامل ناحیه ۳ منطقه ۱۶ و با همکاری ایستگاه آتش نشانی بعثت این کلونی برچیده شد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: فردی که در این کلونی حضور داشت و پاتوقی برای خود و دیگر معتادان متجاهر فراهم کرده بود مورد ساماندهی قرار گرفت.

کد خبر 6079059

دیگر خبرها

  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند
  • اجرای مرحله جدید طرح جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر
  • سامانه ۱۵۱۵ جامع‌ترین سامانه ارجاع کارشناس در کشور
  • جمع آوری ۳۵ معتاد متجاهر در آبادان
  • پاتوق معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • برچیده شدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان
  • برچیدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • شناسایی و ساماندهی معتادان متجاهر و زباله گردها