Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، بیشترین افت قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری در بازار بورس به بانک پاسارگاد با کاهش ۴.۵۷ درصد اختصاص یافت و کمترین ریزش هم از آن بانک ملت بود که ۱.۰۸ درصد ریخت.

بیشترین افت قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری در بازار فرابورس به بانک دی با کاهش ۵ درصد اختصاص یافت و کمترین ریزش هم از آن بانک سرمایه بود که  ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۵ درصد ریخت.

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری در بازار بورس به بانک اقتصاد نوین با افزایش ۳.۱۳ درصد اختصاص یافت وکمترین رشد هم از آن پست بانک ایران با افزایش ۰.۴ درصد شد.

بیشترین رشد قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری در بازارفرابورس به بانک گردشگری با افزایش ۰.۸۷ درصد اختصاص یافت.

 حجم خرید و فروش بانک های کارآفرین و قرض الحسنه رسالت در روز جاری برابر بود.

در روز جاری از میان ۱۶ بانک و موسسه فعال در بورس و فرابورس تهران، نماد ۳ بانک و موسسه اعتباری سبزپوش و نماد ۱۱ بانک و موسسه اعتباری قرمز پوش شد‌.

پربیننده ترین دریافت اسناد خزانه در ازای مطالبات فقط مخصوص شرکت‌های بیمه‌ای نیست برای شکل‌گیری بازار متشکل بیمه‌ای راه طولانی وجود دارد اوضاع نماد بانکی‌ها در تابلوی امروز بورس چگونه بود؟ آمارتقلب در رشته‌های شخص ثالث و تکمیل درمان هیچ گاه به صفر نخواهد رسید نماد ۱۶ شرکت بیمه‌ای در بازار سرمایه به رنگ سبز درآمد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه سهام بانکی سهام بانک قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت قیمت سهام بانکی و موسسات اعتباری در بازار درصد اختصاص یافت بانک و موسسه بورس به بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند

بر اساس اعلام سفارت ایران در روسیه تا ۲ ماه دیگر امکان استفاده از کارت‌های بانکی اعتباری روسی در ایران فراهم می‌شود. به این ترتیب گام نخست استفاده از کارت‌های بانکی ایرانی در روسیه هم برداشته شد.

محسن رحیمی، سفیر کشورمان در روسیه، اعلام کرده که ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز برای استفاده از کارت‌های بانکی روسیه در ایران در حال انجام است و البته بارگزاری سامانه‌های آن کمی زمان خواهد برد.

وی تأکید کرد این اقدام در راستای ادامه تلاش‌های روسیه و ایران برای تقویت مناسبات اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • انتشار اوراق سپرده خاص به کنترل انتظارات تورمی منجر شد
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • کدام کشور بیشترین هزینه نظامی را ثبت کرد؟