Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه بزرگداشت هفته وحدت در مقام عمل، به معنای مقابله با استکبار و ایادی آن برای تفرقه افکنی میان امت اسلام است. گفت: دستان ناپاک ایادی استکبار به دنبال تفرقه افکنی میان شیعیان و اهل تسنن است.

 به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز در نشست تخصصی وحدت اسلامی رمز اقتدار و راه غلبه بر استکبار جهانی با تبریک ایام خجسته و فرخنده ربیع الاول و سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم) و امام جعفر صادق(علیه السلام) اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در این شرایط حساس و محدودیت برگزاری تجمعات با برگزاری نشست های تخصصی و تولید محتوا برای رسانه ها و فضای  مجازی، دین خود را ادا کنیم و در این مقطع حساس کنونی به خوبی انجام وظیفه نمائیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تقارن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و هفته وحدت امسال این تقارن را معنادار و مبارک خواند و اظهار داشت: 13 آبان نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی و نماد استقلال و عدم انحراف انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود در مبارزه با استبداد و استکبار است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: یوم الله 13 آبان به عنوان نماد استکبارستیزی ملت ایران و اتحاد و همبستگی مسلمین جهان هر دو نیاز امروز کشور برای وحدت بیش از پیش برای اتحاد و انسجام در راه مقابله با استکبار جهانی است.

وی اضافه کرد: بزرگداشت هفته وحدت در مقام عمل، به معنای مقابله با استکبار و ایادی آن است که به دنبال تفرقه افکنی میان امت اسلام و سوء استفاده از اختلافات میان مسلمانان هستند.

نصرت الله لطفی با اشاره به این که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ایده اعلام 12 تا 17 رییع الاول به عنوان هفته وحدت را در سال های قبل از انقلاب اسلامی و زمان تبعید ایشان در ایرانشهر، مطرح کردند گفت: پس از انقلاب اسلامی این هفته به عنوان یک مناسبت رسمی در نظام جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

وی تصریح کرد: وجه اشتراک هر دو مناسبت چه هفته وحدت و چه یوم الله 13 آبان به عنوان نماد استکبارستیزی ملت ایران، از مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و برگفته از بینات سیره نبوی مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم) هستند که ریشه قرآنی داشته و هر دو یک هدف واحد را دنبال می کنند.

لطفی خاطرنشان کرد: اهمیت این موضوع به ویژه در ماهها و روزهای اخیر که شاهد اهانت وقیحانه رئیس جمهور ابله فرانسه نسبت به ساحت قدسی پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم ) بودیم دوچندان شده و هفته وحدت امسال فرصتی برای اتحاد و انسجام بیش از پیش مسلمانان در محکومیت اهانت کنندگان است که به دنبال تفرقه افکنی میان مسلمانان و نابودی اسلام هستند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان این که حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) فرمودند: در اسلام تفرقه میان شیعه و سنی نسیت، گفت: دستان ناپاکی که به دنبال تفرقه افکنی میان شیعیان و اهل تسنن هستند، نه شیعه هستند و نه سنی، بلکه دستان ناپاک ایادی استکبار و استعمارگرانی هستند که به نام اسلام و به نام مذهب به دنبال نابودی اسلام هستند که ان شاءالله با تشکیل امت واحده اسلامی راه به جایی نخواهند برد.

وی با اشاره به اینکه هفته وحدت به مفهوم یکی شدن مذاهب نیست، گفت: وحدت به معنای انسجام و همبستگی پیروان مذاهب اسلامی برای خنثی کردن توطئه دشمنانی است که به دنبال نابودی مذهب و اسلام هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ۱۳ آبان قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دنبال تفرقه افکنی میان انقلاب اسلامی هفته وحدت الله علیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله رئیسی وارد اسلام‌آباد شد

رئیس جمهور اسلامی ایران صبح امروز به وقت محلی در راس یک هیات عالی رتبه سیاسی - اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله رئیسی و اعضای هیئت همراه در پایگاه هوایی نورخان که فرودگاه ویژه مهمانان بلندپایه خارجی به شمار می‌رود، از سوی ریاض حسین پیرزاده وزیر فدرال مسکن دولت پاکستان‌، رضا امیری مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و جمعی از مسئولان ارشد سیاسی و نظامی کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفتند.

قرار است تا ساعتی دیگر محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نیز در محل کاخ نخست وزیری به طور رسمی از آیت الله رئیسی استقبال کند.

در این سفر دو روزه که با محوریت توسعه و تقویت روابط اقتصادی و تجاری، گفت‌وگوهای دو جانبه و رایزنی‌های منطقه‌ای با عالی‌ترین مقامات پاکستان انجام می‌شود، وزیر امور خارجه، وزیر کشور، وزیر دفاع، وزیر مسکن، وزیر صنعت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر بهداشت آیت الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

کد خبر 746791

دیگر خبرها

  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در جمهوری اسلامی قانون است، همه پیروی کنند | دست اجانب دنبال برداشتن حجاب است
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • احتیاط، تفرقه‌افکنان مشغول کارند! | سناریوی اختلاف‌افکنی برای به حاشیه بردن حجاب
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان تهران و اسلام آباد
  • اسلام ناب گفتمان زر و زور و استکبار را به چالش کشیده است
  • قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است
  • استقبال پاکستان از رئیس جمهور ایران؛ رئیسی وارد اسلام‌آباد شد
  • آیت الله رئیسی وارد اسلام‌آباد شد