Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

براى اولین بار جلسه دادرسى الکترونیک به منظور تفهیم اتهام و اخذ آخرین دفاع در خصوص پرونده دو متهم نگهدارى مواد مخدر در شعبه ٦ بازپرسى دادسراى عمومى و انقلاب ناحیه ٢٤ تهران ویژه مبارزه با مواد مخدر برگزار شد.

مهدى مهرانگیز معاون دادستان تهران در این رابطه اظهار کرد: براى اولین بار در مجموعه دادسراى عمومى و انقلاب تهران حسب تأکیدات ریاست قوه قضائیه و بخش انفورماتیک دستگاه قضا به صورت ویدئوکنفرانسى از زندان قزلحصار تفهیم اتهام براى دو متهم انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانى از مسؤولان قوه قضائیه به منظور فراهم کردن زیرساخت‌ها براى برگزارى این جلسه به صورت آنلاین گفت: این اقدام در راستای سیاست‌هاى قوه قضائیه به منظور استفاده از لوازم الکترونیکى و تأمین زیرساخت‌ها توسط معاونت فناورى قوه قضائیه صورت گرفت.

مهرانگیز در حاشیه برگزارى اولین جلسه دادرسى الکترونیک در دادسراى عمومى و انقلاب تهران و در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به نقش دادرسى‌هاى الکترونیک در زمینه کاهش اطاله دادرسى افزود: سیاست قوه قضائیه بر این است که این رویه حتى بعد از کرونا هم ادامه پیدا کند. تلاش داریم همه شعب دادسرای مواد مخدر را به سیستم‌هاى الکترونیکى مجهز کنیم تا تمام شعب بتوانند از طریق ویدئوکنفرانس تفهیم اتهام را انجام دهند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دادستان تهران قوه قضائیه مواد مخدر دادستان تهران قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان‌ها در بطن جامعه، دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود در شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در مسجد مفتخر در منطقه قیطریه، ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضائی آنان رسیدگی کرد.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران مأموریت یافته‌اند در معیت تعدادی از قضات، به صورت ماهانه در مساجد واقع در نواحی دادسرای تحت مدیریت خود حضور یافته و نسبت به حل مشکلات و ارشاد قضائی شهروندان اقدام کنند.

گفتنی است دادستان تهران و معاونان وی، علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آنان رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر می‌کنند.

کد خبر 6087186

دیگر خبرها

  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا
  • جلسه هماهنگی دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با ستاد‌های استانی برگزار شد