Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس گفت: امروز تمام پول برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کردیم و با این مربی تسویه حساب صورت گرفت.

 مهدی رسول پناه ضمن بیان مطلب فوق افزود: خدا را شکر می‌کنم که در پایان کارسرپرستی باشگاه پرسپولیس به قولی که به هواداران دادم، عمل کرده و پول طلب برانکو به صورت کامل پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا دارد از همه اعضای هیات مدیره باشگاه، کارگزار پرسپولیس و همه کسانی که در این راستا کمک کردند، تشکر کنم چرا که در وضعیت کنونی و گرانی ارز خارجی تأمین این پول واقعا دشوار و سخت بود.

وی در ادامه افزود: در کنار مطالبات سرمربی کروات، طلب دستیاران برانکو هم به صورت کامل پرداخت شد و دیگر از این ناحیه جای نگرانی وجود ندارد. ان‌شاءالله به زودی پنجره بسته شده نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هم باز خواهد شد.

سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همچنین وظیفه خودم می دانم به عنوان یک هوادار تیم پرسپولیس از برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش، بابت زحماتی که برای این تیم کشیدند قدردانی و به خاطر این تأخیر ۲ ساله در پرداخت دستمزد، از آنها عذرخواهی کنم. در خاتمه برای این مربی جنتلمن و با شخصیت آرزوی موفقیت و تندرستی دارم.

سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس در شرایطی این صحبت‌ها را مطرح کرد که باشگاه باید ۶۰ هزار فرانک هم به فیفا بابت دیرکرد و هزینه رسیدگی به دادرسی این پرونده پرداخت کند تا پنجره نقل و انتقالاتی اش باز شود.

 

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سرپرست مستعفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این رئیس باشگاه در 71سالگی ماراتون را کامل دوید!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه منچستریونایتد در حال حاضر بازی ‏با کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی را آغاز کرده مالک جدید باشگاه ‏چند ساعت پیش از این دیدار حساس در حالی دیده شد که در ‏ماراتون لندن شرکت کرده بود. ‏

اینکه مالک 71ساله منچستریونایتد در مسابقه دویی 42 کیلومتری ‏شرکت کرده مورد توجه قرار گرفته است. برخی گمان می‌کردند ‏راتکلیف مثل برخی دیگر از چهره‌های مشهور تنها مسافت کوتاهی را ‏به صورت نمایشی خواهد دوید ولی رسانه‌ها فاش کردند که ماجرا ‏چیز دیگری است. ‏

جیم راتکلیف سالها است به صورت حرفه‌ای می‌دود و سابقه‌ای ‏طولانی از حضور در ماراتونها دارد. او در ماراتون امروز لندن مسافت ‌‏42 کیلومتری را به صورت کامل دویده است. ‏

منچسترایونینگ نیوز اعلام کرد که راتکلیف امروز قصد داشته رکورد ‏شخصی خودش را در ماراتون لندن بشکند. رکوردی که معادل 4 ‏ساعت و 32 دقیقه بوده است. ‏

در تصاویر منتشر شده از ورزشگاه ومبلی، محل برگزاری نیمه‌نهایی ‏جام حذفی بین منچستریونایتد و کاونتری، هنوز خبری از جیم ‏راتکلیف نیست ولی دیلی‌میل می‌گوید او بلافاصله بعد از پایان ‏ماراتون راهی ومبلی شده تا از نزدیک شاهد دیدار حساس شیاطین ‏سرخ باشد. ‏

دیگر خبرها

  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پرداخت بدهی‌های بیمارستان شهید جلیل یاسوج چشم‌انتظار نیکوکاران
  • مفت بازی سرخ؛ ۴‌سهل‌انگاری نابخشودنی پرسپولیس
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • این رئیس باشگاه در 71سالگی ماراتون را کامل دوید!‏