Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون استاندار سمنان از اصلاح یا حذف فرایندهای اداری برای کاهش خدمات حضوری دولتی خبر داد و گفت: توسعه دولت الکترونیک در راستای اصلاح نظام اداری در دستور کار قرار دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، فاطمه منصوری در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان سمنان که در سالن غدیر استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: اجرای محورهای 10 گانه اصلاح نظام اداری در راستای توسعه دولت الکترونیک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارائه خدمات هر چه بهتر و مطلوب‌تر به مردم با هوشمند سازی و الکترونیکی شدن ارائه خدمات باید مدنظر قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان طرح ارائه خدمات الکترونیک در شهرداری سمنان را اقدامی بسیار مناسب دانست و گفت: اجرای این طرح موجب کاهش مراجعات به شهرداری، کاهش بروکراسی اداری و سرعت و شفافیت در کار و رسد فعالیت‌های اداری انجام‌شده در دستگاه‌های مختلف اجرایی می‌شود.

خدمات رسانی به زائران سفرهای زیارتی در مسیر دولت الکترونیک بررسی شدبیش از 70 درصد اهداف توسعه دولت الکترونیک در استان کرمان محقق شدرئیسی: برای تحقق دولت الکترونیک باید از امساک اطلاعاتی پرهیز شود

منصوری بیان کرد: برای اجرای طرح الکترونیکی شدن خدمات در شهرداری باید تمامی موانع، نواقص و کاستی‌های موجود احصا و رفع شوند.

وی گفت: در صورت اجرای موفق این طرح در شهرداری سمنان می‌تواند این نهاد الگویی برای دیگر شهرستان‌های استان سمنان باشد.

معاون توسعه مدیریت و‌ منابع استانداری سمنان اظهار داشت: مکاتبات لازم با دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای تحقق دولت الکترونیک باید در دستور کار قرار گیرد.

منصوری با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای کاهش مراجعات حضوری بدر ارائه خدمات دولت عنوان کرد: برای کاهش ارائه خدمات حضوری در ادارات باید برخی فرایندهایی اداری اصلاح و یا حذف شوند.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت الکترونیک ارائه خدمات استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اداری استان سمنان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، شورای اداری استان سمنان با حضور رئیس جمهور ایران اسلامی ظهر پنجشنبه در استانداری سمنان تشکیل جلسه داد.

در این نشست قرار است طرح‌های عمرانی و اقتصادی سراسر استان به صورت متمرکز افتتاح شد.

وزرا و اعضای کابینه همزمان در شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان حضور دارند و شوراهای اداری شهرستان‌ها را راهبری می‌کنند.

مقوله مهم آب، راه سازی، درمان و… در زمره مهمترین موضوعات شورای اداری استان سمنان به ریاست رئیس جمهور است.

کد خبر 6081940

دیگر خبرها

  • قطار توسعه صنعت گردشگری در استان سمنان سرعت مطمئنه خود را گرفته است
  • بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • بیماران سرطانی گروه هدف پویش ملی سرطان هستند
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • رئیسی فاز توسعه نیروگاه شهید باکری سمنان را افتتاح کرد
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه