Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@05:49:08 GMT

محسن رضایی: آمریکا شر مطلق است

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۰۱۳۰

محسن رضایی: آمریکا شر مطلق است

خبرگزاری مهر: به نقل از مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز ( چهارشنبه) با شیخ اکرم کعبی دبیرکل جنبش نجبا دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار که با قرائت فاتحه برای شهدای جبهه مقاومت بویژه حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی‌المهندس آغاز شد، حجت الاسلام و المسلمین کعبی به ارائه گزارشی از اوضاع عراق و مواضع و دستاوردهای جنبش مقاومت اسلامی نجبا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار ضمن تقدیر از گزارش شیخ کعبی گفت: از مجاهدت‌های جنابعالی و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در عراق قدردانی می کنم و امیدوارم تلاش و ایثار شما مورد رضایت حضرت ولی عصر(عج) قرار بگیرد. سلام من را به مجاهدان نجبا در عراق برسانید و بگویید ما دعاگوی شما هستیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با شما در اینکه آمریکا شر مطلق است هم‌نظر هستم. این شر قبلا نصیب سایر ملت‌ها می شد اما اکنون دامن مردم آمریکا را گرفته است. نیروهای آمریکایی‌ قبلا در سایر کشورها دست به جنایت و فشار می زدند امروز علیه معترضان در داخل آمریکا فشار اعمال می کند و همانطور که مردم جهان و مسلمانان علیه امریکا قیام کردند حالا مردم آمریکا علیه سیاست‌های نظام سلطه برخاسته اند و از قیام ما و شما در داخل آمریکا پشتیبانی می‌کنند.

رضایی افزود: مبارزات و اعتراضات افزایش چشمگیری پیدا کرده و آمریکا راهی جز خروج از منطقه نخواهد داشت و به راه انداختن نمایش روابط کشورهای خائن عربی با رژیم صهیونیستی به آنها کمک نخواهد کرد. آنها می خواهند با این اتحاد شوم جلوی مقاومت اسلامی بایستند اما به برکت بیداری ملتها در عراق موفق نخواهدشد.

وی افزود: الحمدالله مرجعیت در عراق، حشدالشعبی و مردم بیدار به عنوان سه رکن مقاومت مطرح هستند و کاری که در امارات و بحرین صورت گرفت در عراق روی نخواهد داد. عراق آینده خوبی دارد. حمایت از عراق مستقل، قوی و یکپارچه، سیاست جمهوری اسلامی است و ان شا الله روز به روز عراق مستقل تر، یکپارچه تر و قوی تر خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سالهای آینده سالهای توسعه جبهه مقاومت است و نه تنها آمریکا از منطقه اخراج خواهد شد بلکه طرح سازش آل سعود، بحرین و امارات با غاصبان قدس شریف با شکست موجه خواهد شد. جبهه مقاومت اجازه نخواهد داد که اسرائیل جانشین آمریکا در منطقه شود و این هدف با استقلال کشورها از آمریکا صورت خواهد پذیرفت. عربستان، بحرین و امارات نیز باید از آمریکا جدا شوند و سالهای آینده جدال بر سر جدایی از آمریکا خواهد بود. ما از فعالیت های جنبش اسلامی مقاومت در عراق حمایت می کنیم.

در این دیدار شیخ اکرم کعبی با ابراز رضایت از دیدار مجدد با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا به منظور ایجاد ناامنی در تلاش است که رهبران مقاومت مردمی عراق و اماکن مهم را هدف قرار دهد تا شکست های خود را در منطقه جبران کند.

دبیر کل نجبا گفت: سفارت آمریکا در عراق کانون فتنه ها برای به راه اندازی جنگ داخلی و تجزیه عراق است. ما به گروه ها و احزاب عراقی می گوییم که مذاکره با آمریکا که عهدشکنی اش در برجام آشکار شد، بی فایده خواهد بود و به زودی آمریکا از عراق اخراج خواهد شد.

وی با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: ما معتقدیم هر کس در انتخابات آمریکا پیروز شود مهم نیست، آمریکا شر مطلق است و سیاست های استعماری آن با ترامپ یا بایدن تغییر نخواهد کرد. می خواهیم عراق را با قدرت از سیطره آمریکا خارج کنیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: محسن رضایی دبیرکل جنبش نجباء دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جبهه مقاومت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «احمد جنتی» دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) این شورا سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس را گرامی داشت و اظهار کرد: این اتفاق که در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب رخ داد و اتفاقاتی مانند آن که به اشکال مختلف تکرار شده کینه‌توزی آمریکا با ایران اسلامی را بر همگان ثابت کرده است.

وی افزود: البته شکست‌های مکرر آمریکا از ملت بزرگ ایران تأییدکننده این حقیقت است که اگر ملتی برای خدا قیام کند، قدرت‌های استکباری هرگز نمی‌توانند آن را شکست دهند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه ماجرای طبس یکی از بزرگترین شکست‌های توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران است و از معجزه‌های بزرگ عصر حاضر برای اهل عبرت به حساب می‌آید، گفت: واقعه این روز، تذکری برای اثبات قدرت لایزال الهی و سستی مکر و حیله دشمنان خداست.

وی در ادامه به متولیان فرهنگی و رسانه‌ای کشور توصیه کرد تا برای آشنایی جوانان با تاریخ انقلاب برنامه‌ریزی کنند و در این باره افزود: ماجرای طبس یکی از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید در عرصه داخلی و بین‌المللی و به جهانیان معرفی شود.

آیت‌الله جنتی همچنین به حسب روز منتسب به وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به بیان سخنی از امام هادی (ع) که خطاب به ایشان بود، مبنی بر اینکه «انت ولینا حقاً؛ تو دوست‌دار و یاور حقیقی ما هستی» پرداخت و عنوان کرد: این توصیف از زبان امام معصوم نشانگر جایگاه برجسته این بزرگوار است.

وی افزود: حضرت عبدالعظیم (ع) در دورانی بسیار سخت و پُر مخاطره برای گسترش معارف ناب اسلام مجاهدت کردند و از این جهت، الگویی مناسب در عرصه جهاد تبیین هستند.

دبیر شورای نگهبان همچنین با اشاره به هفته کار و کارگر که از امروز آغاز می‌شود، گفت: در فرهنگ متعالی اسلام، کار و تلاش یک ارزش است و این موضوع باید در جامعه ما نمود بیشتری داشته باشد.

وی تاکید کرد: در جنگ اقتصادی بزرگی که دشمنان علیه مردم ایران به راه انداخته‌اند، کارگران، مدافعان صف مقدم هستند و مشارکت با انگیزه این قشر شریف، حقیقتاً دفاع مقدس از عزت ملی و لازمه شکست نقشه‌های ناجوانمردانه دشمنان است.

کد خبر 6087568 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه