Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دعوت از جهانفکریان برای حضور در این اردو از سوی فدراسیون وزنه برداری انجام شده است.  

وی افزود: نخستین مرحله اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان رده سنی بزرگسالان به مدت ۲۲ روز و از ۲۸ آبان ماه تا ۱۹ آذرماه ۱۳۹۹ برگزار می شود. 

رییس هیأت وزنه برداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: محل برگزاری این اردو کمپ تیم ملی وزنه برداری واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

کاظمی عنوان کرد: هدف از برگزاری این اردو آمادگی هر چه بیشتر بانوان وزنه بردار رده سنی بزرگسالان کشور برای حضور مقتدرانه در رقابت  های قهرمانی آسیا است. 

وی ابراز داشت: ۶ بانوی وزنه بردار رده سنی بزرگسالان از استان های کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، مازندران، آذربایجان شرقی، بوشهر و  لرستان  در این اردو شرکت می کنند. 

کاظمی گفت: پریسا جهانفکریان عضو تیم وزنه برداری بانوان رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد است. 

رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ اسفندماه ۱۳۹۹ در شهر تاشکند ازبکستان آغاز می شود. 

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان وزنه برداری یاسوج بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان وزنه برداری یاسوج بانوان کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان وزنه برداری یاسوج بانوان اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد رده سنی بزرگسالان وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ایروان در سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویداد‌های جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده، اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویداد‌های مهم کسب سهمیه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان