Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@10:04:45 GMT

سامانه دعوت به همکاری بانک پاسارگاد (HRM)

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۰۱۶۹

سامانه دعوت به همکاری بانک پاسارگاد (HRM)

شرایط ثبت نام سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشکان معتمد بانک. نداشتن سوء پیشینه کیفری. بومی و ساکن شهر مورد تقاضا. داشتن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت دائم غیرپزشکی (برای متقاضیان مرد). داشتن گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات برای کلیه مقاطع تحصیلی گذرانده شده (گواهی فراغت از تحصیل، ریزنمرات و یا صورتجلسه دفاع به عنوان مدرک تحصیلی مورد پذیرش نیست).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داشتن مدرک ICDL (برای متقاضیان شغل مسئول دفتر). یادآوری: کلیه متقاضیان واجد شرایط می توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در "سیستم الکترونیکی دعوت به همکاری " ثبت نمایند. ثبت نام فقط از طریق وب سایت بانک پاسارگاد (www.bpi.ir) بوده، لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند. هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد. دریافت کد رهگیری هیچ گونه تعهدی برای بانک جهت دعوت به مصاحبه ایجاد نخواهد کرد. چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند.

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمایه انسانی سلامت بانک تلفن همراه دعوت به همکاری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است

استاندار خراسان شمالی، گفت: فعال شدن صنایع راکد، افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و تکمیل پروژه‌ها و بالاخره تحقق جهش تولید در استان نیازمند تسهیلات است و نقش بانک‌ها در این خصوص بسیار ویژه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان با اشاره به وضعیت راکد واحدهای تولیدی استان، اظهار داشت: فعال شدن صنایع راکد، افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و تکمیل پروژه‌ها و بالاخره تحقق جهش تولید در استان نیازمند تسهیلات است و نقش بانک‌ها در این خصوص بسیار ویژه است.

استاندار خراسان شمالی ضمن تقدیر از عملکرد بانک‌ها در سال 1402 افزود: برخی صنایع و واحدهای تولیدی کوچک برای فعالیت، نیازمند حداقل تسهیلات هستند که در همین راستا باید بانک‌ها با ارائه تسهیلات نقش خو را در این امر مهم ایفا کنند.

وی در ادامه افزود: در ابتدای سال باید بانک‌های استان با کارشناسی و به صورت علمی سقف خط اعتباری مورد نیاز خود را مشخص کنند تا سطح توقع استان از اعتبارات کشوری و بانک مرکزی معلوم و گام‌های اساسی در راستای جهش تولید در استان برداشته شود.

در این نشست معاون اقتصادی استاندار به مواردی از اقدامات این کمیسیون در سال گذشته اشاره کرد و با اشاره به اینکه بانک‌ها بازوی اقتصادی دولت هستند، گفت: تعداد صنایع بزرگ استان  محدود هستند اما منابع همین صنایع نیز در استان متمرکز نیست که باید اعتماد این صنایع به بانک‌های استان و کمک آنها به منابع بانک های استان ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز
  • شناسایی فناورانه ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز
  • دعوت رئیس جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی
  • دعوت رئیس‌جمهور ترکمنستان از شرکت‌های ایرانی برای فعالیت بیشتر در این کشور
  • صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی
  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • برگزاری ۶۹ مزایده الکترونیکی در خراسان جنوبی
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی