Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومى و انقلاب شهرستان رى از کشف تعداد زیادی سکه قدیمی در آرامستان ابن بابویه خبر داد و گفت: گورى در تاریخ ٢٠ شهریورماه ٩٩ توسط دو قبرکن براى یک متوفى حفر شده بود و زمانى که اقدام به حفر قبر مى کنند، به کوزه اى مى رسند که پر از سکه بوده است. غلامرضا نوفرستى، دادستان عمومى و انقلاب شهرستان رى در گفت‌وگو با میزان از کشف تعداد زیادی سکه قدیمی در آرامستان ابن بابویه خبر داد و عنوان کرد: در آرامستان ابن بابویه تعدادى سکه کشف شده که کارشناس میراث فرهنگى در ارزیابى اولیه اعلام کرده است که سکه‌ها مربوط به دوران آل بویه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومى و انقلاب شهرستان رى خاطرنشان کرد: گورى در تاریخ ٢٠ شهریورماه ٩٩ توسط دو قبرکن براى یک متوفى حفر شده بود و زمانى که اقدام به حفر قبر مى کنند، به کوزه اى مى رسند که پر از سکه بوده و این دو نفر اقدام به تقسیم سکه‌ها مى کنند.   بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت پرونده فروش عتیقه‌های تقلبی در گلستان نوفرستى تصریح کرد: یکى از این دو نفر به صورت خودمعرف به کلانترى مراجعه مى کند و ١٣٠ عدد سکه تحویل مى دهد که وزن آن نیز ٦٠٨ گرم است.

دادستان عمومى و انقلاب شهرستان رى خاطرنشان کرد: در حال حاضر دستور قضایى براى شناسایى نفر دوم و کشف مابقى سکه‌ها صادر شده است.

انتهاى پیام/ برچسب ها: دادستان ری عتیقه ابن بابویه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان ری عتیقه ابن بابویه آرامستان ابن بابویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به‌عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌ است.

سیدمحسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌است.

وی افزود: قطعه اصحاب شهدا مخصوص والدین شهدا، رزمندگان دفاع مقدس و جانبازان می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس خزانه‌داری شورای اسلامی شهر بجنورد ادامه داد: هدف از ایجاد قطعه شهدا، همجواری قبور رزمندگان، خانواده شهدا و مزار شهدا با یکدیگر است.

موسوی تصریح کرد: از بین آرامستان‌های بجنورد، بهشت جاوید تحت نظر شهرداری است که یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل قطعه شهدای آن در نظر گرفته شده است و بخش‌های آن در حال تکمیل شدن است.

وی گفت: طرح حرم تا حرم که مسیر حرم عباس‌بن موسی بجنورد تا گلزار شهدای گمنام را در بر می‌گیرد از دیگر برنامه‌های مربوط به توسعه آرامستان‌های استان است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: طرح حرم تا حرم به عنوان یک پیاده‌راه آئینی و فرهنگی پس از احداث، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 747242

دیگر خبرها

  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست بازداشت شد
  • بازداشت سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست
  • کفن و دفن جدیدی در آرامستان‌های قدیمی شهر تهران انجام نمی‌شود