Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نجباء، رژیم سعودی و آمریکا را عامل آشوب‌ها و ناآرامی‌ها در عراق دانست و تاکید کرد آمریکا عامل بحران اقتصادی عراق بوده و ثروت‌های نفتی آن را غارت می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ اکرم الکعبی در یک نشست مطبوعاتی خاطر نشان کرد شهید حاج قاسم سلیمانی بارها اعلام کرده بود که آرزو دارد در سرزمین عراق به شهادت برسد و در نهایت به آرزویش رسید و به دست شرورترین افراد(ترامپ) به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی در ادامه به اقدامات خرابکارانه و ویرانگر آمریکا در عراق به ویژه در زمینه  اقتصادی اشاره کرد و گفت آمریکا عامل بحران اقتصادی عراق است. واشنگتن ثروت‌های نفتی و طبیعی عراق را غارت می‌کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

دبیرکل جنبش نجباء در ادامه تصریح کرد که آمریکا و عربستان عامل آشوب‌ها در عراق هستند و بر مطالبات مردمی موج سواری می‌کنند.

آماده‌باش حزب‌الله عراق: تمام سلاح‌ها به سمت نظامیان آمریکایی نشانه رود

الکعبی در ادامه به ضرورت اجرای مصوبه پارلمان عراق مبنی بر اخراج نظامیان تروریست آمریکا اشاره کرد و گفت: خواستار اجرای سریع مصوبه پارلمان عراق مبنی بر اخراج آمریکایی‌ها هستیم. آمریکایی‌ها تنها زبان زور را می‌فهمند و اگر از خاک عراق خارج نشوند مقاومت با ورود به میدان به حضور آنها در عراق پایان می‌دهد. اگر مقاومت با تمام قدرت وارد میدان بشود زمین در زیر پای نظامیان آمریکایی به لرزه درخواهد آمد. نظامیان آمریکایی اگر از خاک عراق خارج نشوند، مقاومت آن ضربه نهایی و بزرگ را به آنها وارد می‌کند.

دبیرکل جنبش نجباء در پایان این نشست مطبوعاتی که در خبرگزاری مهر برگزار شد، تصریح کرد که سفارت آمریکا در بغداد پادگان نظامی و مرکز فتنه افکنی و توطئه چینی است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنبش النجباء اخبار آمریکا اخبار عراق جنبش النجباء اخبار آمریکا اخبار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان طی چند ساعت اخیر هفت پایگاه، پادگان و مرکز تجمع نظامیان اشغالگر را در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله قرار داد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه درباره این حملات اعلام کرد: برای اعلام حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شریف و دلاور آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز و پس از رهگیری دقیق تحرکات دشمن در پایگاه «المرج» و رسیدن نظامیان و تجهیزات دشمن به مکان مورد نظر، آنها را به صورت مستقیم هدف سلاح مناسب موشکی قرار داده به هلاکت رسانده با زخمی کردند.

حزب الله لبنان اعلام کرد که ساعت ۱۴:۰۰ بعدازظهر هم مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در پایگاه «حانیتا» به صورت مستقیم هدف حمله موشکی قرار داده است.

مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۱۷:۰۰ نیز پایگاه «زبدین» ارتش اشغالگر را در مزارع اشغالی شبعا هدف حملات خمپاره‌ای قرار داده و به آن خسارت قطعی وارد کردند.

بر اساس بیانیه‌های حزب الله، پایگاه «رویسات العلم» رژیم صهیونیستی در بلندی‌های کفرشوبا هدف دیگری بود که مورد حمله موشک ‌های دقیق مجاهدان مقاومت اسلامی قرار گرفت.

حزب الله لبنان در ادامه موشک‌باران مواضع رژیم صهیونیستی، ساعت ۱۸:۰۰ عصر امروز مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف شهرک «حانیتا» با سلاح موشکی و به صورت مستقیم هدف قرار داد.

مجاهدان حزب الله ساعت ۱۸:۲۰ عصر امروز برای اعلام حمایت از مردم و مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان و مناطق جنوبی لبنان، دو ساختمانی را که نظامیان اشغالگر در شهرک «یرؤون» از آن استفاده می کردند، با سلاح مناسب و به دقت هدف قرار دادند.

ساعت ۱۸:۲۳ دقیقه هم یک ساختمان مورد استفاده نظامیان صهیونیست در شهرک «المناره» هدف حمله مستقیم حزب الله قرار گرفت.

کد خبر 6082178

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست
  • هفت عملیات ضدصهیونیستی حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی
  • گسترش تبادل آتش میان اسرائیل و حزب‌ا...
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم/ تنها عامل توسعه تنش در منطقه رفتارهای رژیم صهیونیستی است+فیلم
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم