Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هماهنگی برنامه های نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار و در خصوص کلیات برنامه ها بحث و تبادلدنظر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سرهنگ محمد زمانی، عصر چهارشنبه(۷ آبان) در جمع اعضای کمیته شهرستان های ستاد ترویج و برنامه های مکتب حاج قاسم گفت: ۵ ستاد اصلی برای سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کشور شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: این ستادها شامل ستادهای استانی و اقشار(به مسئولیت رییس سازمان بسیج) کرمان(به مسئولیت فرمانده سپاه ثارالله استان)، تهران( به مسئولیت فرمانده سپاه حضرت رسول الله)، محور مقاومت(به مسئولیت سیدحسن نصرالله) و بین الملل( به مسئولیت نیروی قدس سپاه) است.

 



وی برنامه های ستاد استان کرمان را به جهت وجود مرقد شهید سلیمانی در این استان حائز اهمیت خواند و اظهار کرد: چشم همگان به برنامه های کرمان است و از این جهت، پایه اصلی برنامه های کشور محسوب می شود.
 

 


سرهنگ زمانی از اضافه شدن "کمیته سلامت و بهداشت" به کمیته های ۱۵ گانه ستاد و با ریاست رییس دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و افرود:  ۱۲۸ برنامه از میان برنامه های پیشنهادی گلچین شده و طی ۱۰ روز در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی برگزار می شود.
 

 



وی با بیان اینکه یادواره شهدای مراسم تشییع، کادر پزشکی، عشایر، فرهنگیان، مدافع حرم و فاطمیون گروهمایی اصحاب رسانه، نیروهای مسلح، یاران حاج قاسم و... از جمله ۱۴ برنامه ای است که در ۱۰ روز و با پیش بینی حضور سخنرانان و مداحان کشوری برنامه ریزی شده؛ افزود: کمیته گلزارشهدا هم برنامه هایی را جداگانه دارد.
 



معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان از شکل گیری یک کارگروه ذیل کارگروه فرهنگی برای تایید یادمان ها، سردیس ها و... خبر داد.

 




محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان هم اعلام کرد: ۱۹ برنامه اصلی برای اجرا در سطح ملی و استانی در کمیته فرهنگی پیش بینی شده و حداقل ۵۰ درصد برنامه های شهرستانی هم ماهیت فرهنگی دارد.

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد استان کرمان سالگرد شهادت شهید سلیمانی سرهنگ زمانی سالگرد شهادت شهید سلیمانی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های ارتحال امام خمینی(ره) باید پربارتر از گذشته برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه پیش از ظهر ظهر شنبه در نشست ستاد بزرگداشت مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اردوی راهیان نور اظهار کرد: برنامه‌های غنی و پر محتوا و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در مراسم ارتحال امام راحل در دستور کار رسانه‌ها و ادارات قرار گرفته و در این راستا از ظرفیت همه اقشار به ویژه جوانان بهره گیری شود.

استاندار مرکزی افزود: سرزمین آفتاب، تنها استانی است که در مراسم ارتحال امام راحل ۲ برنامه، یکی در خمین و دیگری شرکت در مراسم ارتحال در تهران دارد بنابراین انتظار می‌رود فرمانداران این استان با تشکیل ستاد شهرستانی سالگرد ارتحال امام راحل، برنامه‌های جامع و قوی در دستور کار خود قرار دهند.

مخلص الائمه با بیان اینکه بهره مندی بیشتر از برنامه‌های فرهنگی سالگرد ارتحال امام راحل باید اولویت و مورد توجه مسؤولان باشد، گفت: در برگزاری سالگرد ارتحال امام در خمین ضروری است یک برنامه محتوایی ویژه و قوی مورد توجه باشد و تنها به برنامه‌های سالگرد در یک روز خاص اکتفا نکنیم.

وی با اشاره به برگزاری راهیان نور نیز گفت: به منظور افزایش استقبال و ایجاد انگیزه در همه اقشار بویژه نسل جوان باید حداقل امکانات بهداشتی اقامتی در اردوی راهیان نور فراهم شود.

استاندار مرکزی افزود: تجهیز اردوگاه اندیمشک و خرمشهر استان مرکزی و همچنین انجام و ساخت و ساز اردوگاه اهواز باید به سازمان برنامه و بودجه استان واگذار شود.‌

مخلص الائمه با بیان اینکه در برگزاری سالگرد ارتحال امام باید تقسیم کار انجام شود و ۲ محور محتوای فرهنگی و حمل و نقل لجستیکی نیز مورد توجه جدی قرار گیرد، گفت: در ارتباط با اردوی راهیان نور تکمیل زائرسرای مشهد و اردوگاه سه‌گانه استان مرکزی در جنوب کشور در حال پیگیری است.

کد خبر 6083249

دیگر خبرها

  • برنامه های ارتحال امام خمینی(ره) باید پربارتر از گذشته برگزار شود
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • شهید آوینی نگاه ما را نسبت به موضوعات تغییر داده است
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا