Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@14:29:04 GMT

علی کریمی در آستانه امضای قرارداد با القطر

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۹۰۴۳۶

علی کریمی در آستانه امضای قرارداد با القطر

یک نشریه قطری مدعی شد علی کریمی در آستانه انتقال به القطر قرار گرفته است

منابع قطری خبر از امضای قرارداد باشگاه اف سی قطر با هافبک فصل گذشته استقلال دادند. علی کریمی برای امضای قرارداد با باشگاه القطر با مدیران این باشگاه به توافق نهایی رسیده است.

به گزارش طرفداری، از صبح امروز اخباری در مورد پیوستن علی کریمی به باشگاه القطر منتشر شد، آن هم در شرایطی که مدیران استقلال مذاکرات فشرده ای برای تمدید قرارداد با وی انجام داده اند و جدایی او خبر ناگواری برای هواداران آبی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال نشریه استاد الدوحه دقایقی پیش در خبری اختصاصی اعلام کرد علی کریمی در آستانه پیوستن به القطر قرار دارد تا حالا استقلال در آستانه از دست دادن ستاره فصل گذشته خود قرار بگیرد.

گفتنی است باشگاه القطر ابتدا به بشار رسن پیشنهاد داده بود که با مخالفت باشگاه پرسپولیس این انتقال منتفی شد و حالا مدیران این باشگاه سراغ علی کریمی رفته اند.

توییت الستاد الدوحه

 

همچنین بخوانید:

علی کریمی و پرسپولیس؟ / تکذیب شد پیشنهاد نجومی الریان به علی کریمی / ادعای رسانه داخلی مدیر برنامه های علی کریمی تمدید قرارداد با استقلال را تکذیب کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در روز دوم از رقابت های فوتسال جام ملتهای آسیا تیم ملی فوتسال ایران به مصاف افغانستان رفت که این بازی در نیمه نخست با تک گل مهدی کریمی به سود ایران به پایان رسید.

ترکیب ابتدایی ایران: باقر محمدی، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • امضای پیراهن های نوستالژیک توسط عادل فردوسی پور / فیلم
  • برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!