Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پارلمان جمهوری چک روز چهارشنبه، تروریستی اعلام کردن تمامی شاخه‌های گروه «حزب‌الله» را به تصویب رساند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست»، «گابی اشکنازی» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در دفاع از این اقدام گفت: «تصمیم پارلمان جمهوری چک علیه حزب‌الله گامی دیگر در تلاش وزارت امور خارجه ما برای افزایش فشار بین‌المللی علیه حزب‌الله است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکنازی افزود:‌ «جمهوری چک دوست حقیقی اسرائیل است. از اتحادیه اروپا و دیگر کشورها می‌خواهم تمامی شاخه‌های حزب‌الله را تروریستی اعلام کنند».

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی پیش‌تر نیز اعلام کرد گواتمالا روز جمعه تمامی شاخه‌های حزب‌الله را تروریستی اعلام کرده است. 

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مرداد امسال با سفرای کشورهای آمریکای لاتین در فلسطین اشغالی دیدار کرده و از آنها خواست که به دولت‌هایشان برای ممنوع کردن حزب‌الله در کشورهای خود فشار بیاورند.

همچنین علاوه بر گواتمالا، این هفته دولت استونی هم اعلام کرد تصمیم دارد ورود اعضای شاخه عملیاتی حزب‌الله به این کشور را ممنوع اعلام کند.

به نوشته جروزالم پست، کشورهای آرژانتین، بحرین، کانادا، کلمبیا، آلمان، هندوراس، ژاپن، هلند، پاراگوئه، امارات عربی متحده، انگلیس و آمریکا، جنبش حزب‌الله را به صورت کلی به عنوان یک سازمان تروریستی می‌شناسند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اتحادیه اروپا حزب الله جمهوری چک تروریستی اعلام حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

رسانه‌های لبنان از هدف قرار گرفتن یک دستگاه خودروی سواری در حمله پهپادی در عمق خاک این کشور خبر دادند که گفته می‌شود رژیم اسرائیل دست به این حمله زده‌ است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،  منابع خبری در لبنان امروز سه شنبه از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در اطراف شهرک عدلون بین صیدا و صور واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه المیادین گزارش داد پیکر یک شهید از داخل خودرویی که هدف  پهپاد رژیم صهیونیستی در مسیر عدلون قرار گرفت، خارج شد.

.

 

این منبع به هویت فردی که در این حمله به شهادت رسیده اشاره ای نکرده است.

حزب الله لبنان تاکنون به این حادثه واکنشی نشان نداده است. با این حال رسانه‌های غیررسمی رژیم اسرائیل  از احتمال عملیات ترور در لبنان خبر می‌دهند.

حزب‌الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کردمقاومت لبنان 2 پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بقاع غربی

از سوی دیگر، خبرگزاری رسمی لبنان از سه نوبت حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جبل ابوراشد در ارتفاعات منطقه الجبور در بقاع غربی خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که زیرساخت‌های نظامی حزب الله در منطقه «یارون» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • هشدار اسپانیا به رژیم صهیونیستی درباره حمله به رفح
  • حزب‌الله هنوز توانمندی‌های پیشرفته خود را آشکار نکرده است
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • ببینید | عملیات جدید حزب‌ الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان در منطقه