Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه در دیدار با سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: مسئولین باید خود را سپر بلای مردم کنند چرا که در اتاق‌های دربسته ماندن دردی از مردم دوا نخواهد کرد و در افکار عمومی حضور مسئولین در میان مردم با این شرایط ایثارگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: تقویت نیرو، تجهیزات و امکانات از ضروریات نیروی انتظامی شرق استان تهران است و نباید شرق استان تهران از امکانات کمتری نسبت به غرب برخوردار باشد.

محمودی افزود: مطالبه به حق را باید دنبال کرد و همه در منطقه باید مطالبه گر باشیم که مجموعه در شأن و نیاز خود تجهیز شود.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: قبلاً هم گفته‌ام و باز هم تاکید می‌کنم که کلانتری‌های خیرآباد و امر آباد یکی از ضروریات فعلی این دو منطقه است و قابل قبول نیست جمعیت عظیم این مناطق از امکانات اولیه امنیتی محروم باشند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران با انتقاد از برخی اقدامات گذشته گفت: به خاطر فقدان برخی امکانات اقتصادی، اجتماعی دست شهرستان به لحاظ رشد و ارتقا در اکثر مواقع بسته است.

محمودی در ادامه به خدمت بزرگ و قابل تحسین در سال‌های گذشته با استقرار فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در ورامین اشاره داشت و بیان داشت: با استقرار نیروی انتظامی شرق استان تهران خدمت بزرگی به این مردم شد، اما با وسعت جمعیت سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا و حضور حدود دویست هزار جمعیت اتباع، متأسفانه امکانات دشت ورامین، خصوصاً در بخش بهداشت و درمان کم است.

سردار کیومرث عزیزی، فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران در این دیدار گفت: مشکلات و کمبود تجهیزات و امکانات را به سمع و نظر مراتب مافوق رسانده‌ایم و تاکید می‌کنیم که نیروی انتظامی در انجام مأموریت‌های خود مصمم است و با کمک روحانیت و مساجد خدمتگذار مردم خواهد بود.

کد خبر 5058757

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن محمودی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ویروس کرونا شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا سانحه تصادف نیروی انتظامی شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۹۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروهای مسروقه در دامغان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در کلانتری ۱۱ شهر دامغان بیان کرد: در پی وقوع سرقت ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و پراید در شهرستان دامغان، بلافاصله تمامی گشت‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی وارد عمل شدند.

وی افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ و ۱۲ شهرستان دامغان با هوشیاری و دقت نظر موفق به کشف وسایل نقلیه سرقتی در کمتر از ۲۴ ساعت شدند.

فرمانده انتظامی دامغان با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص شناسایی سارق یا سارقان همچنان ادامه دارد از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمن و بازدارنده مجهز کنند.

عرب همچنین گفت: مردم شهرستان دامغان در صورت مشاهده موارد مشکوک، به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 6080669

دیگر خبرها

  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • دستگيري ماموران قلابی در تهران
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!